Zmizení

Včera večer jsem byla se sestřenkou po dlouhé době v kině. Vlastně spolu jsme byly poprvé na nějakém filmu, ale abych pravdu řekla, musela jsem ji přemlouvat a trochu dělat uraženou, jelikož jsme se už před týdnem bavily o tom, že půjdeme do Cine Staru na nějaký film a ona s tím navíc začala a argumentovala, jako že už je to hotová věc a prostě se jde. Shlédly jsme několik trailerů filmů, co zrovna byly na programu a usoudily jsme, že buď se půjde na Carrie nebo na Zmizení. Naštěstí obě máme ráda stejné typy filmů...horory a thrillery. Jenže tohle opravdu předčilo má očekávání. Byl to thriller s hororovými prvky..a co víc? Děsně napínavý s tak nepředvídatelným koncem, že jsem po jeho skočení musela usoudit, že lepší film jsem v životě neviděla. Je to film, který vás nenechá usnout nebo pohnout hlavou na jakoukoli stranu....jste dvě hodiny napjatí a pořád chcete vědět, co zrovna přijde..prostě co bude dál. Hlavní roli ztvárnil Jake Gyllenhall, do kterého jsem se po shlédnutí Zmizení nekonečně zamilovala. :D
Než vám nastíním, o čem tento thriller vlastně je, dovolte mi vám pustit trailer.


Mimochodem, když jsme se dívaly s Verčou na trailer, bábi dodala, že trailer je závěsný vozík k autu, ne? :D Takže to na začátek taková perla.

Zmizení začíná docela prostým začátkem. Dvě malé holčičky, sedmiletá Joy a šestiletá Anna ze spřátelených rodin, si šly jednoho zimního dne hrát ven. Na prázdné silnici si všimly bílého karavanu a začaly dělat hluk. Bratr malé Anny je odehnal, aby se něco nestalo a poté šel zpět domů a holčičky si zůstaly hrát venku. Uplynulo pár hodin a rodina, která byla u jiné přátelské rodiny na návštěvě, začaly postrádat své dcerky. Holčičky se moc rády schovávaly, aby tím provokovaly své rodiče..jenže nikdo netušil, že Annino hledání červené píšťalky bude posledním okamžikem, kdy ji její rodina uvidí. Otcové nakonec zavolají policii, kde se dovolají agentovi, který zrovna sedí večer ve vietnamské restauraci a čte si noviny. Všechny ihned napadlo, že po zmizení karavanu jsou dcery unešeny, takže se okamžitě zařadily mezi Top pohřešované. Vyšetřování nabere nečekaný směr. A co závěr? Ten vás tak překvapí, že z toho padnete do kolen. Měla jsem včera chuť vstát a udělat standing ovation, jelikož film byl bravurní. A to já jsem velký gurmán, co se týče filmů. Ne tak ledajaký se mi zalíbí natolik, abych měla chuť vstát a projevit jeho tvůrcům a hercům poklonu. Nebudu vám psát, jaký je vývoj, ale přísahám, že tento film vás dostane! Především konec.
Je to něco s tak nesmírně originální pointou, že vás to vážně překvapí a ohromí.




Budete se bavit, za to vám ručím! Příjemnou zábavu :) !

Komentáře

  1. Na film jsem chtěl taky jít, ale byl jsem zrovna nemocný, tak jsem nešel. Ale snad ho ještě někde stihnu a zajdu na něj :) a je to poprvé co jsem nečetl tvůj článek do konce, přece jenom se chci nechat překvapit, takže druhý odstavec trailer nečtu, promiň :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky