Zvířecí téma

Víte, dnes ráno jsem se probudila už ve 3 hodiny...a po tom celonočním převalování se v posteli už jsem to nevydržela a zapla notebook (respektive obnovila z režimu spánku, jelikož můj noťas musí být stále v pohotovosti :D). Napadlo mě, že jsem dlouho nebyla na stránkách PETA (mezinárodní organizace proti týrání zvířat) a ihned se mi naskytla možnost udělat po ránu hned dva dobré skutky.
Našla jsem dvě aktuální petice. Jedna z nich pojednávala o zaslání stížnosti na francouzské aerolinky kvůli přepravování opic doslova "na smrt", kde ta nebohá zvířátka zavírali do klece, kde se nemohou ani pohnout a jsou ve strašlivých podmínkách po několik desítek hodin letu. Druhá zase o přidání komentáře a podpisu do kosmetické mezinárodní firmy L'Oreal kvůli jejich testování kosmetických produktů na zvířatech.

GetHet | ☁AwesomeGoatStuff☁ 

V brzké době chystám článek na téma testování na zvířatech, kde rovněž najdete kompletní seznam kosmetických firem, které využívají zvířata k testování svých produktů a taky seznam těch, které naopak na zvířatech nic netestují. Možná z toho vznikne velmi zajímavá diskuze. Chystám se taky zaměřit na problematiku zabíjení zvířat pro výrobu kožichů, peněženek, oblečení apod.

A abych se dostala k titulku článku...
Já vždycky byla takový ten 95%ní vegetarián. Neznám většího milovníka zvířat než sebe a v době, kdy jsem jedla maso, jsem byla ještě v plenkách nebo sotva chodila, takže jsem neměla dost rozumu a možností k tomu, prosadit vlastní názor jakožto malé dítě. Pak jsem se mala moc dlouho už netkla..ani šunky a masných výrobků. Poté začaly mé poruchy příjmu potravy a v nemocnici, kde mi šlo o život, doslova záleželo mé propuštění na tom, zda dojím celý oběd (včetně masa). Tak jsem z donucení a se vší nechutí maso snědla...A v nynější době jím maso tak 1x za měsíc 1 plátek. Ale po dnešku se tohle změní a já už maso nechci ani vidět.
Be veggie

Naštěstí používám kosmetiku, která na zvířatech netestuje, ale poté, co jsem dnes zahlédla v koupelně svůj Head & Shoulders šampon, mám chuť ho vyhodit do koše, když jsem se dozvěděla, že na jeho výrobu musela kočička, která mi připomíná mou Micinku, co mám doma, vytrpět vyholení hlavy až do krve a podávání přípravku do očí dokud úplně neoslepla. Otevřelo mi to oči! Na tahle videa jsem se nikdy moc nemohla dívat, jelikož jsem z toho vždycky měla trauma nejméně půl roku a strašně jsem u toho brečela.
Ale já vždycky říkala, že problémy se nikdy nevyřeší tím, že je budeme přehlížet. Spousta lidí o tom ví, že se tohle děje, ale nezabývají se tím, protože ani nechtějí vědět, jaké svinstvo svým nakupováním některých výrobků páchají. Taky jezením masa...a na to se zaměřím hned v jednom z dalších článků!

Tohle video mi rve srdce, ale jak už jsem řekla...nebude lehké se na to dívat, ale tím, že se na to nepodíváme a něco neuděláme, to akorát podpoříme.


Komentáře

  1. Testovanie kozmetiky na zvieratách sa už v EÚ zakázalo, ale Zem je obrovské miesto a tak sa problém vyriešil len z časti. Európske firmy si postavia laboratória mimo EÚ a sme zase tam, kde sme boli... Vetou " Spousta lidí o tom ví, že se tohle děje, ale nezabývají se tím, protože ani nechtějí vědět, jaké svinstvo svým nakupováním některých výrobků páchají." si situáciu dokonale vystihla.. Čo ma ale najviac mrzí je fakt, že je nutné podpisovať petície, aby sa prestalo ubližovať nevinným tvorom. Naozaj sme tak primitívni, že pre nás nie je samozrejmosťou ochraňovať ostatné žijúce tvory na tejto planéte? Naozaj to potrebujeme mať písomne v zákone dané, že im nemáme ubližovať? Človek - a vraj najinteligentnejší tvor na Zemi.. Myslím, že to už dávno neplatí, ak to vôbec niekedy platilo.. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem to video vytrpěl až do konce a není mě z toho vůbec dobře :( Zvířaty taky miluju, takže petici kdykoli rád podpořím.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný názor jako ty ! Snažím se podepisovat petice a informovat lidi kolem sebe,ale 6 z 10 lidí se na mě kouká jako na blázna a mám pocit,že je jim to naprosto jedno :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky