Alverde čistící pleťová maska

Dnes jsem si vzala na paškál tuto skvělou čistící masku zn. Alverde, kterou můžete zakoupit v síti drogerií DM. Nejen, že mi tato maska padla do oka už jen tím, co slibovala za účinky a pro jakou pleť byla určena, ale i vzhledově a s logem Vegan si to u mě vyhrála na plné čáře. Musím říct, že jsem si ji koupila teprve předevčírem, ale již po jednom použití dnes ráno jsem byla velmi překvapená. Masku seženete cca za 89Kč což se dá.

PLUSY:

  • pleť je po použití nádherně jemná a hebká
  • vyčistí do hloubky i černé tečky
  • příjemná konzistence
  • celkem neutrální vůně
  • Nr. 1 v Německu
  • veganská kosmetika
  • přírodní  báze


Mínusy zatím žádné vypisovat nebudu, jelikož jsem nenašla ani jeden jediný. Všem vřele doporučuji!





Komentáře

  1. Taky ji máme doma a jsme s ní moc spokojení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, ja mám rúž tejto značky a nemôžem sa ho nabažiť :)
    Kvalita, ako má byť a ceny mnohokrát únosnejšie, ako od Rimmel London :)
    Ja som tiež spokojná a určite vyskúšam túto masku..

    OdpovědětVymazat
  3. super značka to je :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Hello from Spain: is a good brand. I like to buy in pharmacies .. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip, pořídím si ji! A jak se nanáší, smývá se, jak dlouho působí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska má působit 10 minut a je smývací :)..nanáší se jako běžná maska, klidně i několikrát týdně je uvedeno na obalu.

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky