Alverde prodlužující řasenka / Alverde length mascara

CZ: Upřímně řečeno vzpomínám si, jak jsem tu psala svůj Alverde wishlist, na kterém se tato řasenka objevila ve spojení s tím, že jsem s ní v předchozí době byla velmi spokojená. Nyní mi tedy zbývá zeptat se samy sebe, zda najednou nejsem spokojená s málem nebo se zhoršilo složení této řasenky. Ale jelikož složení, jak jsem se dívala, je stejné jako před lety, asi jsem už trochu víc náročná. Nenadchla mě ani trochu a jsem velmi zklamaná.

EN: Honestly I remember how I wrote Alverde your wishlist, to which this mascara appeared in conjunction with the fact that I was with her in the previous period was very happy. So now I'm left to ask themselves whether all of a sudden I'm not happy with little or worsened composition of this mascara. But since the composition, as I watched, the same as years ago, I probably have a bit more challenging. Impressed me even a little bit, and I'm very disappointed.



PLUSY: / +

  • příjemná vůně / nice fragrance
  • řasy rozdělí / divided algae

MÍNUSY: / -
  • velmi tekutá konzistence / very fluid consistency
  • na řasách téměř není vidět / algae is barely visible
  • černá barva není ani trochu intenzivní / black color is not even a little intense
  • prodlužující efekt není znatelný / lengthening effect is not noticeable

Komentáře

  1. Je to problém více řasenek od Alverde, přecejen je to přírodní složení a ne chemie.
    Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
  2. krásny blog :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. S alverde řasenkami zatím zkušenost nemám..
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  4. Hello from Spain: I read it's a bad mascara. Thanks for reporting ... keep in touch

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky