Avokádová pomazánka

(Vegan, vegetarian)



POTŘEBUJEME:

  • 1 zralé a oloupané avokádo
  • 2 velké stroužky česneku
  • šťávu z 1 citronu
  • pepř a sůl
  • petrželová nať
  • pažitka



POSTUP: 
Jelikož jsem měla doma zásobu několika velkých stroužků domácího česneku od sestřenky, které mají opravdu říz, řekla jsem si, že by byla sakra škoda je nevyužít. V Bille jsem zase pro změnu splašila avokáda za 18Kč/ks, což se rovněž vyplatí. Kupodivu jsem použila i kuchyňský robot od babičky z loňských Vánoc :D. 
Oloupané zralé avokádo nakrájíme na malé kousky. Posekáme petrželku s pažitkou a stroužky česneku pokrájíme na plátky. Přidáme šťávu z 1 citronu a vše naházíme do kuchyňského robotu. Řádně vše promixujeme, dokud nám ze směsi nevznikne jemná pasta máslové konzistence.
Na závěr můžeme dosolit a dopepřit dle vlastní chuti. Já pepřím hodně, takže moje pepřenka utrpěla těžkou újmu. :)

Dobrou chuť!



Komentáře

  1. robím veľmi podobne, ale iba z avokada, oliv.oleja, soli a cesnaku a čierneho korenia a citronu, ale toho dávam pomenehj, ib azakvapkať, bo manžel ho veľmi nemá rád :). My sme si na ňu tak zvykli že aspoň raz dva krát do týždňa musí byť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já avokádo nikdy neměla:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dělám ji podobně, jen vždycky přidám ještě rajče... Dlouho jsem ji neměla, dostala jsem na ni chuť :))) Na fotkách vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky