Co možná nevíš o ananasu

Nápad na vytvoření tohoto článku mě napadl, když jsem zrovna před chvilkou dojídala půlku nakrájeného ananasu, co jsem ukořistila v Intersparu za 18Kč. :) Možná by vás zajímalo, co je vlastně tohle ovoce zač a co skvělého v sobě skrývá.
Napoprvé bych chtěla zvrátit vize těch, co si stále myslí, že ananasy rostou na stromech. Není to pravda!

A teď už těch zmiňovaných několik faktů:



  • ananas je výborným odbourávaček otoků a pomáhá při zavodňování organismu
  • rovněž ulevuje slinivce břišní
  • pomáhá při střevních poruchách a při průjmech
  • když v létě dostanete sluneční úžeh, dejte si ananas, to pomáhá!
  • odstraňuje pigmentové (stařecké) skvrny
  • napomáhá rozpouštět krevní sraženiny, takže je velmi vhodný při trombóze a infarktech
  • ananas je z velké části tvořen vodou, takže je vhodný i při redukci váhy
  • mimo jiné nutriční složky obsahuje i riboflavin, karoten, thiamin, vitamin B6 a B12, vitaminy C, D, E a niacin
  • výborný pro svůj obsah vlákniny

Pineapple



I miss summer but i really love fall/winter


good food

Komentáře

  1. Páni, to jsem fakt nevěděla! Mimochodem skvělý výběr fotek!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ses mi trefila do chuti, zrovna ráno jsem měl taky chuť na ananas :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky