Co si vozím z Řecka bez výčitek

Už je to několik měsíců, co jsem se odtamtud vrátila, ale stále jsem vám pořádně nepředstavila přírodní a úžasnou kosmetiku na šetrné bázi a nikdy testovanou na zvířatech.

Jednou z nich je např. tohle tělové máslo zn. Mythos



Tohle tělové máslo je opravdu takový malý zázrak. Koupila jsem si ho kvůli tomu, že běžně pokožku ničím nemažu a z toho slunce jsem měla šupinaté tělo, jak byla ta kůže suchá. Šla jsem do takového hezkého obchůdku, kde měli samé přírodní věci a poradila se se slečnou, co by mi doporučila na suchou pokožku. Doporučila mi tělové máslo. A udělala dobře. Najednou jsem stála před vitrínou, kde těchto másel bylo asi 20 variant. Nakonec jsem s vybrala tu se zeleným čajem a olivovým olejem. Vůně je velmi jemná, taková "čistá" a navíc - pleť po nanesení vypadá nádherně, třpytivě a navíc voní. Takže se pak nemám ani náladu přetěžovat parfémy. Na konzistenci mrkněte už sami. 


Druhý byl tento zeštíhlující tělový krém zn. BIOselect


Hlavní složkou je Dictamelie a mořské řasy. Působí proti pomerančové kůži a má redukovat podkožní tuk. Osobně mám-li říct pravdu, jsem takovým přípravkům nikdy nevěřila, ale po vyzkoušení tohoto už bych jiný nechtěla, jelikož jeho efekt je úžasný. To byste museli sami vidět. Byl sice dražší..cca 17 euro, ale za ty účinky to určitě stálo.


A pak jsem tak zadumala, co za řeckou kosmetiku doma ještě mám a přišla jsem na sesbírané sprchové gely, šampony a kondicionéry a malá mydýlka z hotelu. Okamžitě jsem si přečetla etiketu a výrobce a hledala, zda testuje nebo ne. A netestuje, ani jedna z nich. :)



Sama jsem se nestačila divit, protože Řecko je co se týče chování se ke zvířatům podle mě snad hned po Číně..psi tam lítají vyhladovělí po pláži a loudí něco k snědku, na kost vyhublí koně jsou pod mostem a hledají alespoň trochu vody...mimo to brzo se můžete na reportáž o řecké úrovni týkající se zvířat.
No, když už tam k těm zvířátkům nemají vztah, tak alespoň, že netestují kosmetiku. Opravdu, skoro vše, co tam najdete, je netestované a přírodní. Kdo by měl zájem si od již zmíněných značek něco objednat, mám kontakt a pošlu, kdo bude chtít. :)

Komentáře

  1. Už to balení vypadá tak hezky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hello from Spain: Mythos butter is a gread product and nice brand. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  3. dá se koupit i někde v ČR ?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky