Čokoládová vášeň

Tento recept mě napadl včera, když jsem byla v obchodě nakupovat a neměla jsem peníze na to, abych koupila dražší suroviny a udělala něco složitějšího. Udělala jsem proto tyto malé zákusečky. A musím říct, že ke kávě už bych nic jiného nechtěla. Pochválili ji dokonce i nevegani a ne málo takže to je co říct. A jak jsem je tedy udělala?

POTŘEBUJEME:

  • 1 sáček sušených brusinek
  • vlašské ořechy, nasekané
  • slunečnicová semínka
  • ovesné vločky (převaha nad ostatními surovinami)
  • 2 čokolády na vaření Orion 
  • slunečnicový olej
  • 2 lžičky třtinového cukru



POSTUP:

Nachystáme si dva hrnce. Jeden menší a jeden větší. Do většího dáme vodu a do malého nalámeme obě čokolády na čtverečky. Poté čokoládu ve vodní lázni rozehřejeme a až bude tekutá, přidáme po trochách rostlinný slunečnicový olej. Až se vše důkladně smíchá, připravíme si směs z vloček, semínek, brusinek apod. a postupně sypeme do čokoládové směsi. Výsledná směs by měla být hodně hustá, aby se nám z ní dobře tvarovaly hrudky. Poté odstavíme a nachystáme si tác podložený alobalem nebo pečícím papírem. Na něj pomocí dvou čajových lžiček budeme tvarovat čokoládové hrudky. Dáme vše ztuhnout do chladu a můžeme konzumovat :).

Komentáře

  1. Mňam!! Všechno mam doma,tak hned vyzkouším)) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to božsky! Určitě vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam!! Všechno mam doma, tak to vyzkouším)) <3

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá skvostně :) Úplně se mi začaly sbíhat sliny.

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to krásně, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. No vypadá to úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je geniální :) Vypadá to úžasně ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, vypadá to úžasně. určitě vyzkouším!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky