Erasing mistakes..

Svět je plný lidí, kteří dělají ošklivé věci. Proč se tak chovají? Někdo lže, aby neztratil to, co miluje. Někdo kolem sebe kope, protože se bojí budoucnosti. Někdo staví zdi, protože má výčitky. Ano, každý má pro ty ošklivé věci, které dělá, svoje důvody. A teprve když zjistíme jaké, můžeme se ho pokusit zastavit.
Uznávám, že byla chyba dávat k přeloženým receptům fotografie, které nebyly pořízené přímo mnou. Jenže ne vždy, když něco dělám, mám u sebe foťák a šlo především o to, že málokdo čerpá z cizojazyčných zdrojů a už vůbec nikdo to nepřekládá. A to vám řeknu, že mnoho receptů pro mě byly vyloženě překladatelný oříšek, protože někde jsem si opravdu nevěděla rady. Nejlepší byly převody na stupně Celsia.
Teď jsem stornovala všechny zveřejněné recepty, kde nebyla má vlastní fotografie a nechávám tu ty, které jsem dělala i fotila já sama. Snad jich bude jen přibývat.
Důvod, proč jsem to takhle dělala, byl především ten, že u sebe "doma" nemám sporák, mikrovlnku ani varnou desku. Maximum, co tu mám, je malý kuchyňský robot a varná konvice.
Nevidím důvod, proč bych nemohla dál vymýšlet své vlastní recepty, když články a všechno..na to hlavu mám. A na recepty taky, jen to musím víc dokumentovat. Škoda toho  borůvkového krému s ovesnými vločkami, co jsem nevyfotila, protože to byla opravdu lahůdka.
Na blogu píšu, že se nechám každým komentářem motivovat do budoucna a zlepšovat se, takže tohle by mělo být jedno z těch vylepšení, jinak zatím pějete samou chválu a toho si moc vážím. Mockrát děkuji hlavně fanynce Verunce A., za krásnou a motivující zprávu, ale také mnoha dalším.
Samozřejmě, vždy tu budou lidi, co se mě budou pokoušet zničit. Ale nikdo tě nemůže zničit, pokud mu to nedovolíš. A já to tomu člověku dovolit nehodlám a je mi z něj do smíchu i k pláči, jak je mi ho líto, že má tak nudný život a je sežraný vlastními výčitkami z toho, co dělá špatně a vlastní nejistotou sklíčený, že musí otravovat život ostatním, co se kdysi dali na tento blog a získali svým příběhem sledovanost a věrné čtenáře. Závist někdy nezná  mezí a já se opět nemůžu dočkat na její "motivující" komentáře :D. Chachá..dovolte mi se zasmát.
Já nejsem člověk, co neumí uznat chybu a teď jsem ji uznala a vím, že mám co napravovat, takže místo toho, abych si tu vymýšlela výmluvy, proč to nešlo jinak, budu hledat důvody, proč to půjde jinak.

Dokonce mě přepadla i myšlenka, zda seknout s veganstvím, což mě před chvílí naprosto přešlo a říkám jasné "NE"! Ani bych nemohla. Zvykla jsem si na to a když jsem s tím začínala, dovolilo mi to otevřít oči a díky tomu, že je mám dnes otevřené, bych se k normální stravě vrátit nemohla. Takže jsem stále věrná tomuto poslání.

Pure


Komentáře

  1. S tím vybavením kuchyně jsme na tom podobně :) Díky tobě jsem taky začal s veganstvím a nehodlám přestat, mám ze sebe lepší pocit a taky se zdravotně cítím líp :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky