Ježíšku, Ježíšku

Této značce jsem přišla na chuť..no, už to budou aspoň dva roky. Tehdy jsem ještě neměla ani ponětí o tom, že kosmetika se v dnešní moderní době vůbec stále dá testovat na zvířatech a dnes jsem ráda, že jsem si po zakoupení dvou výrobků této značky Alverde oblíbila. Vzpomínám si na to, jako kdyby to bylo včera. Byla to prodlužující řasenka a gel proti celulitidě s citrusy, který jsem dostala jako dárek k narozeninám. No a doufám, že letošní Vánoce budou ve znamení právě Alverde, kosmetiky, která netestuje a ani nepoužívá složky testované na zvířatech. Osobně jsem za ni moc ráda, že existuje, protože je to jedna z opravdu mála dostupných značek, které netestují na zvířatech a je dostupná i v menších městech v sítích drogérií DM. Nicméně chtěla bych podotknout, že pod stromeček si přeju i něco od Essence, levné značky z Rossmannu. Takže i my, co nejsme z velkoměsta a nemáme The Body Shop, Lush apod., si přijdeme na své. A co že si pod stromeček nadělím letošní Vánoce?


Prodlužující řasenka

Kdybych nebyla líná, tak bych si to z němčiny i přeložila, ale něco mi říká, že je to prodlužující řasenka a přesně tak, kterou jsem kdysi dostala a byla s ní moc spokojená. Nejen, že nádherně voněla, ale neštípala a neobtiskávala se. A tehdy byla za přijatelnou cenu..asi něco málo přes stovku.



Šampon + kondicionér

Jelikož odmítám nadále používat tu sra*ku Head & Shoulders, rozhodla jsem se, že vyzkouším šampon i s kondicionérem právě od Alverde. Tak kdo ví, uvidíme po Vánocích, co to s mými pačesy udělá. :)



Lak na nehty

Tento odstín se mi obvzláště líbil. Na růžovou jsem přímo vysazená :)



Řasenka Get BIG Lashes - Essence



..a více kosmetiky vyberu až na místě dění, tedy v DM drogerii a v Rossmanu. Poté vyfotím :)

Komentáře

  1. Nice post ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. great post :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky