Kosmetika Aquolina


Snad teď konečně kápnu do noty i neveganům. Myslím, že i když někdo není vegan, neuškodí mu vědět, pro který kosmetický výrobek, co si koupil, muselo trpět zvíře a pro který naopak ne. 


Mně dnes přišel do schránky katalog Fann parfumerie. Kdysi jsem se tam registrovala kvůli kartě, když jsem si kupovala Miss Dior, ale ani bych nečekala, že mi vůbec pošlou katalog v pevné vazbě. Nu, prolistovala jsem ho a narazila na zajímavou kometickou značku Aquolina. Ne, že by mě zaujal její název, ale spíše logo chilli papričky, které dominuje. Projela jsem všechny dostupné servery a zjišťovala, zda je tato kosmetika testována na zvířatech. Díkybohu není. A co víc? Nejsou testovány ani jednotlivé složky. Takže stojí za zmínku si ukázat, jaký sortiment Aquolina nabízí.

















Nevím, jak to mají s objednáváním po internetu, ale v síti parfumérií Fann jsou aktuálně k dostání např. koupelové pěny. Ty díky svému složení jemně čistí a hydratují pokožku. Užijte si bohatou krémovou pěnu do vany s vůní kokosu nebo třeba šťavnatých broskví a meruněk. 250ml za 209Kč.

           


Dále tu máme sprchové gely. Ty jsou parfémovány vůněmi upravenými speciálně tak, aby na pokožce ještě dlouho vydržely. Zelený čaj, čerstvé mango či tropická mandarinka vám nejen zpříjemní ranní sprchu, ale zůstanou s vámi po celý den. 250ml za 209Kč.


Jako další na řadě jsou tradiční tělová mléka. Tělová mléka s hydratujícím efektem dopřejí vaší pleti fantastický sametový povrch. Ingredience jako karamel, marcipán nebo mandle budou vaše tělo božsky rozmazlovat! 250ml za 209Kč.



A na co víc se ještě můžete těšit, je třeba limitovaná čokoládová kolekce, limitovaná edice sprchových gelů představující nejslavnější světové koktejly  a v neposlední řadě řada X-moothies :)

Tato italská značka mě opravdu zajímá a pokusím se ji vyzkoušet hned, jak to bude možné. :)

Komentáře

  1. to je skvelé, že som ťa našla, ináč by som sa o tejto kozmetike nikdy nedozvedela :))).

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky