Michael Clarke Duncan - Oskarový vegetarián


Málokdo by čekal, že tento slavný představitel Zelené míle, John Coffey (Michael Clarke Duncan) byl se svým urostlým tělem vegetarián. Jenže ano, ono to tak opravdu bylo.
Jelikož tento můj nejoblíbenější herec před nějakou dobou ve svých 54 letech zemřel, řekla jsem si, že by bylo na místě uctít tímto článkem jeho památku.


Michael spolupracoval s neziskovou organizací PETA, stejně jako já, takže už v té době měl moji velkou podporu. Ano, sice nebyl striktním veganem a nevzdával se mléčných a vaječných produktů, ale alespoň něco je stále lepší než-li nic. Jsem k ostatním tolerantní, protože vím, že neznalost sice neomlouvá, ale pochybuji, že někdo z neveganů si někdy projíždí internet a hledá reportáže o tom, jak se týrají zvířata na kožešinových farmách, jak trpí krávy, když jejich telata separují od matky, jak trpí slepice v klecích, kde se nemohou ani hnout, opice, co přepavují na smrt ve strašných podmínkách letadlem apod. Ale když to budeme stále šířit dál a hlavně - půjdeme názorným příkladem, tak pevně věřím, že k tomuto životnímu stylu zlákáme i ty největší skeptiky okolo.
Michael se nám všem vždycky zdál jako obr, jako by to ani nebyl člověk. Ano, byl vysoký, měřil 196cm, ale také velmi mohutný. Vždycky jsem z něj cítila respekt, když jsem byla malá a dívala jsem se na Fleka (film o psovi, kde hrál jednu z hlavních rolí).
Rovněž byl několikrát nominován na několik prestižních ocenění za své herecké výkony. Pracoval i jako režisér, jako skoro všichni úspěšní herci.

Doufám, že odpočívá v pokoji.

Komentáře

  1. Páni, to som o ňom nevedela :). Skvelý článok.

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat
  2. Viděl jsem ho jenom v Zelené míli a tam byl super, na konci jsem to probrečel :) škoda, že umřel tak brzo :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky