Stay Strong (new in)

Je to už docela dlouho (budou to asi tak 4 týdny), co jsem si objednala z Amazonu náramek Stay Strong inspirovaný slavnou Demi Lovato plus k tomu ještě knížku Staying Strong. Akorát, že tu jsem si předobjednala, jelikož oficiálně vychází až 19. listopadu. Nicméně náramek mi už konečně dorazil a jsem za to nesmírně ráda :). Musím ho pochválit, protože skutečně vypadal jak, jak byl vyobrazený na obrázku..ne-li ještě líp.



Strašně moc se těším na knížku Staying Strong...měla by mi přijít maximálně do poloviny ledna. Předpokládala jsem, že se jí dočkám ještě na Vánoce, jenže asi chyba lávky :D. No co už, alespoň se budu mít na co těšit a přijde mi tak akorát v období mých narozenin. Což mi opět připomíná, že už mi táhne na 20 a zrovna radost z toho nemám. Už teď si připadám v některýc situacích stará. A co vy? Objednali jste si na Vánoce něco ze zahraničí? Mně pokud dojde ta knížka v pořádku, tak se chystám poté objednávat přes Amazon ještě víc.

😋😋

A co vy, moje bojovnice? Taky se rády necháváte Demi inspirovat? :)

Komentáře

  1. Já si kdysi objednával nějaký oblečení a přišlo to týden před vánoci, takže spokojenost :) S tím věkem to chápu, mě je přes 20 a cítím se taky starý :) ale v některých věcech pořád na 16 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem se styděla za to, že se mi líbí její písničky a její filmy - ty se přeci líbí jenom uječeným třináctkám sedícím od rána do večera u Disney Chanell (nebo jak to je).
    Potom jsem zjistila, co se jí skutečně stalo. Začala jsem si o ní zjišťovat víc a víc. A tak se stala společně s Jamiem Oliverem, Ninou Dobrev a Lucy Hale mým vzorem. Miluju ji a strašně jí držím palce :)
    Na tu knížku se těším a určitě nechci, aby mi chyběla v knihovně :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky