Diary 12. 12.

Krásné dobré ráno přeji všem!

Koho by tohle zachmuřelé počasí nedonutilo zamyslet se a sesumírovat si, co se u něj událo za poslední dobu? Porovnat úspěchy a neúspěchy předchozích let apod.
Ani mně se tohle zamyšlení nevyhnulo. Vždy, když sedím za zataženými závěsy a dívám se ven, jak opadává poslední listí, trochu se mi zasteskne.
Sice se poslední dobou událo spoustu neblahých věcí, ale já jsem čerstvě zamilovaná, takže si zase zastesknu o něco míň. ON je zlatíčko a já se modlím v to, aby nám to vydrželo věčně..nebo aspoň co nejdéle to půjde.

😘😘

Víte, jak to je. Nechci se zas dušovat, jak jsem šťastná a jak můj život konečně nabral ten správný spád, ale momentálně mám z toho opravdu velkou radost. Včera jsem od něj dostala velikou nádhernou rudou růži, která nám tu zrovna zdobí obývák, celý den dostávám zaláskované smsky zahrnující i nádherné zprávy na dobré ráno i dobrou noc a cítím, že na sebe neustále myslíme. 
Snad poprvé, po těch všech zlých zkušenostech cítím, že je to ON...ten pan Božský, Mr. Big, jako v Sexu ve městě. Nikdy dřív jsem nic podobného necítila. Dělí nás od sebe určitá dálka, ale nám to nevadí, vidíme se, jak často je to jen možné. Tak snad konečně alespoň něco pozitivního z toho mého života.

Strašně dlouho jsem nepřidala žádný nový článek, tak by vás možná mohlo zajímat, co se vlastně v tu uplynulou dobu dělo. Samozřejmě jsem čelila návalu přejídání a to mi zase dostalo náladu až hluboko pod bod mrazu. A aby toho nebylo málo, opět jsem s dostala do velkého kolotoče drog, nicméně už delší dobu se držím a žádný pervitin už nesháním a nemám to ani v úmyslu. Na druhou stranu jsem ráda, že mi to takhle vydrželo, alespoň cítím, že mám nad sebou určitou sebekontrolu. Dnes se stěhuju opět někam, kam nechci, ale nemám jinou možnost, tak se pokusím tu válku sama se sebou nějak vyhrát, tak držte palce.

Autumn Nights & Winter Plights | via Tumblr

Bože, ani  nevíte, jak už bych se vrátila do školy nebo nastoupila do nějaké práce. Neustále mám problém komunikovat s cizími lidmi po telefonu, i když se nemám čeho bát. Našla jsem jednu zajímavou nabídku, tak uvidíme..třeba prolomím ledy a převezmu iniciativu na sebe.
Zajímá vás, co připravuji na budoucí články? Na portálu MindBodyGreen jsem našla několik vskutku zajímavých článků, které pro vás chystám přeložit plu přidat nějaká aditiva. Takže se například můžete dočíst, jak pomocí 9 kroků docílit svého lepšího JÁ, 6 potravin, díky kterým budete krásní zvenku i zevnitř a taky se s vámi podělím o recept na veganské vánoční cukroví.

A co vy ještě plánujete stihnout před Vánocemi?

Takže krásný zbytek dne,

Vaše Andie

Komentáře

  1. Tyjo já musím ještě koupit dárky ,ani se mi do toho nechce :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/2013/12/zdravim-vas.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Hello from Spain: interesting thought .. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  3. Very sweet post.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Awe what a cute picture... so adorable ♡

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluju :) Je to nádherný pocit, vědět, že se člověk může o někoho opřít. Přeju ti to, moc moc :) Já jsem se svým klukem už rok a pár dní a byl to neuvěřitelnej rok :) Šťastnej.
    Budu ti držet palce, aby to vyšlo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to přeju Andie a věřím, že je opravdu ten pravý :) a taky mám velkou radost z toho, že jsi porazila drogový kolotoč . . . tak a teď už tě čekají jen krásné chvíle, konečně! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky