Greek treasures giveaway

Předešlá giveaway už zná svoji výherkyni, ke které poputovala výhra a já přicházím se zbrusu novou giveaway plnou skvělých dárečků jak na cesty, tak pro domácí pohodlí.
Než vyjmenuju, oč se v této giveaway bude soutěžit, dovolte mi, abych vám jednotlivé kosmetické přípravky trochu nastínila. Převážná většina, až na pleť. masku, je kosmetika cruelty-free, čili netestovaná na zvířatech. Je to dovezeno z Řecka a pokud si někteří vzpomínáte, jak jsem se tu v předchozích článcích rozplývala nad jejich přírodní a netestovanou kosmetikou, tak tohle je hned jeden úkaz. Jedná se sice o cestovní balení, jak vidíte na fotce, ale kvalitu vám můžu zaručit. Osobně já jsem dost náročná na vlasové přípravky a málo co mi sedne. Tento šampon s kondicionérem by perfektní, byla jsem nadšená. A já se chci s vámi podělit o to, že i v přírodní "čisté" kosmetice můžeme nalézt opravdovou kvalitu. Dále tu máme sprchový a koupelový gel, krabičku s hygienickými potřebami na cesty a roztomilé malé mydýlko s hlavní přísadou olivovým olejem. Avon pleťovou masku jsem přidala jako bonus. Zaprvé tuto značku nepoužívám a za druhé se ani nehodí mému typu pleti a především testuje, s čímž nesouhlasím. Ale řekla jsem si, že bych jí mohla někomu udělat radost a jsem pevně přesvědčena o tom, že si najde své příznivce. Na internetu na ni můžete najít i docela dobré recenze. :)

Výhra:

1) cestovní sprchový gel
2) cestovní šampon a kondicionér 2v1
3) cestovní mýdlo
4) cestovní kosmetická krabička (co je v ní se nechte překvapit :))
5) pleťová vyživující maska s medem a mlékem od Avonu




!!! ONLY CZECH REPUBLIC REQUIRED !!! VZTAHUJE SE POUZE NA ČR !!!

A co pro to musíš udělat??
  • sledovat mě veřejně přes GFC (Google Friend Connect - v levém sloupci blogu) - do komentáře mi napiš své jméno, pod kterým mě sleduješ
  • napiš mi, co tě na tomto blogu nejvíc baví a jak ses sem poprvé dostala a proč sem chodíš i nadále + připiš, jaké konkrétní dárky si přeješ letos na Vánoce
  • sledovat mě přes facebook (odkaz rovněž v levém sloupci blogu) + do komentáře napsat své jméno, pod kterým mě sleduješ
  • hlasovat v anketě (viz. Menu , pod "Followers")
  • když budeš sdílet odkaz na mou giveaway, napiš mi do komentáře odkaz, kde to sdílíš a za to si můžeš přidat jeden komentář
  • do komentáře na závěr připiš svůj email, abych tě v případě výhry mohla kontaktovat
  • podmínkou je minimálně 20 soutěžících
→ uzávěrka soutěže bude 25. 1. 2014 a výherce vyberu já sama dle nejsympatičtějšího komentáře :)



Přeji všem hodně štěstí!

Komentáře

  1. Great giveaway doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hello. Thanks for inviting me to your blog. Looks great. You should check out my blog about Clean Eating, if you like to cook: Clean Eating Recipes

    OdpovědětVymazat
  3. These products look great! I love that they are cruelty-free!
    xo,
    nancy

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsem se sem poprvé dostala si už nepamatuju, myslím, že je to docela dlouho:) Mám hodně ráda hlavně recenze a celkově se mi moc líbí vzhled blogu a tvých článků:)
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    Na Vánoce si přeji, aby mi rodiče přispěli na výlet do Londýna a Paříže:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful giveaway! I love how the products are cruelty-free. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Guys, please drop your comments to another post. This is for giveaway contenders :). Thank you :*

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, chtěl jsem se zúčastnit, ale v Itálii. Pokud si to rozmyslíte a myslíte, že můžete poslat zde, dejte mi vědět na můj blog. Dobrý den, milý

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    hlasovala jsem pro diary :)

    Dostala jsem se sem teď přes blog s giveaway a Tvůj blog mě zaujal, hlavně deníčky

    michaelaloffler@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  9. ahoooj :) sledujem ta a chcem ta zaroven aj pozravit ja som tiez vegan a na fb mam najvecsiu stranku www.facebook.com/vegsvkcz :) len tak pre zaujimavost nerobim si reklamu :D
    no sledujem ta cez toto konto co pisem
    dostala som sa sem raz uplou nahdou a bavi a ze mas podobne nazory ako ja
    prajem si nejaku kameru a plno penazi lebo idem do belgicka :D
    vsade ta sledujem aj na fb
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Michaela Adámková
    FB: Michaela Mia Adamkova
    Bloglovin: Michaela Mia Adamkova
    K Vánocům si moc přeju dárkovou poukázku na nákupy do IKEA ... tam se vyřádím :)
    Kamarádka mi tento blog doporučila, sama je pravidelnou čtenářkou. Každý dobrý český blog ráda sleduju.
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Dostala som sa sem vďaka giveaway, na Vianoce si prajem knihy :) Najviac sa mi páči na blogu jeho dizajn.

    OdpovědětVymazat
  12. GBC: Lucie Zakopalová
    FB: Lucka Zakopalová
    luciezakopalova@seznam.cz
    Přeju si nějaké knihy, makeup, laky na nehty a penízky na oblečení :)
    K blogu jsem se dostala jednoduše. V poslední době jsem se začla zajímat o líčení, módu a úpravu nehtů. A tak projíždím všechny blogy na toto téma anáhodou jsme narazila na tvůj a moc mě zaujal, hlavně tématy anorexie, bulimie a svými deníčky

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Sleduju jako Ellkerka
    2. Dostala jsem se tu, tak že jsem objevila tuto Giveaway, to znamená, že jsem tu poprvé. Musím pochválit krásný a jednoduchý styl blogu, ale víc nemohu soudit. Co jsem se ale tak dívala, tak mi nejvíc byla sympatická rubrika Reviews. :)
    K Vánocům jsem si přála: Kulmu od Philipsu, Fotoaparát, peníze, ..
    3. Sleduju na FB jako Elisabeth Šaffe..
    4. Hlasování bylo ukončeno. :/
    5. Sdílím příspěvek na FB, tady -> https://www.facebook.com/LoveIsOurDrugs/posts/745775028783635
    6. elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky