Pleťová voda Synergen

Abych pravdu řekla, byla jsem jí přímo nadšená. Tato kosmetika zn. Synergen netestovaná  na zvířatech a navíc i účinná. No co víc si přát?
Poprvé jsem si ji koupila asi před půl rokem a od té doby na ni nedám dopustit. Co mě na ní překvapilo, byla báječná cena. Stojí jen něco kolem 45Kč a seženete ji hned ve dvou variantách...v zelené a modré. Ta moje modrá je pro hloubkové čištění pleti a zamezování tvorby akné a a zelená tuším proti černým tečkám. Už si tu zelenou přesně nepamatuji, protože jsem ji měla jen jednou a mně osobně nejvíc vyhovuje ta modrá, jelikož s tvorbou akné mám docela problém. Ráda  bych tedy vypíchla nějaké její plusy:

  • perfektně čistí pleť
  • vhodná i pro citlivou pleť (neštípe)
  • příjemná vůně
  • nízká cena
  • pleť po nanesení krásně zmatní
  • netestovaná na zvířatech

Mínus z mého pohledu nemá ani jeden. Značku Synergen seženete v síti drogerií Rossmann, kde si také můžete zakoupit něco z rozšířené nabídky pleťové kosmetiky i krém na ruce, který se taky dobře osvědčil.

Máte s touto vodou nějaké zkušenosti?


Komentáře

  1. Od Synergenu jsem měla a stále mám čistící krém na pleť a s ním moc spokojená nejsem. Ale plánuji od této značky ještě něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  2. Hello from Spain: I like this brand. Interesting product. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  3. Potřebovala bych jak hloubkově vyčistit, tak odstranit černé tečky...sakra..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužial na SR nie je drogéria Rossmann. Ale keď sa mi minie moja aktuálna pletová voda určite na nu pozriem na nete :)
    Kika

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám značku Synergen v oblibě. Poměr ceny a kvality je naprosto odpovídající. Pleťovou vodu jsem měla kdysi dávno, ale opakovaně si kupuji antibakteriální pudr. Za mě 1* :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky