Winter tag

Winter tag v anglické verzi už jsem napsala a teď je na řadě ten po české čtenáře :)

1.) Jaký je v zimě tvůj oblíbený produkt na rty

Osobně já nikdy balzámy na rty nepoužívala a ani letošní zima není výjimkou. Kdysi jsem měla balzám  na rty od Yves Rocher a moc mi vyhovoval. Dnes už Rochera kvůli testování  na zvířatech nekupuju, ale mám doma balzám Crazy Rumors a báječnou příchutí, takže když mám zrovna náladu, ráda ho používám.

The Make Up Euphoria


2.) Jaké je tvé oblíbené zimní oblečení?

Oblékám se tak, jak po celý rok, takže džíny, zimní vysoké boty nebo tenisky a zimní kabát. I když bych si ráda našetřila  na nějakou bílou vestu, stále nemám peníze, takže snad příští zimu.

3.) Oblíbený zimní nápoj

Nedám dopustit na čaj Magic Moments od Teekanne, který úplně zavání vánoční atmosférou a hraje všemi vůněmi Vánoc.

4.) Nejoblíbenější sladkost

Jednoznačně vánoční cukroví. Zrovna jsem snědla celý talíř marokánků a žitných perníčků, které jsem včera upekla a byly měkké hned po upečení. Nechutnají sice jako klasické vánoční perníčky, ale i tak jsou moc dobré a především to uklidňuje mé svědomí, jelikož jsou navíc i zdravé.

5.) Tvá nejoblíbenější vůně a svíčka

Měla jsem tu ještě od minulého roku trio svíček z IKEA s vůní skořice, sladkých pečených šneků a čokoládových brownies, ale už jsem je spotřebovala. Takže by to chtělo zase nějakou svíčku pořídit. Osobně miluji vůni skořice a hřebíčku. Taky nepohrdnu vanilkovou vůní. 

6.) Horké kakao nebo jablečný cider?

Určitě horké kakao, ale ani ciderem nepohrdnu. Kakao nebo pralinkovou kávu s talířkem plným vánočního cukroví je pro mě ta nejlepší kombinace.

Fashion

7.) Stavíš sněhuláka?

Tyjo, sněhuláka jsem naposledy stavěla asi když mi bylo 10 let. Od té doby snad ani jednou. Zato ráda stavím iglů. :)

8.) Jaké 3 věci spojené se zimou si vybavíš jako první?

Cukroví, Štedrý den a sníh.



Komentáře

  1. Hezký tag :)) vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Iglů staví vždycky můj brácha. Když napadne kupa sněhu a člověk mu řekne, že už pujde stavět iglů, hned ho to vytýhne od počítače. :D

    OdpovědětVymazat
  3. I love great smelling lip balm... most of them smell so great :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný tag, doufám že takových bude víc :) a šel jsem si dnes schválně koupit ten čaj Teekanne a měla jsi pravdu je vážně moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý Tag!


    elise-dvorak.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky