Zrádné naděje / Treacherous hope Interview

CZ: Krásný večer přeji všem,
všimla jsem si, že tu už celou řádku měsíců nepřibyl ani jeden rozhovor. Rozhodla jsem se tedy tento počin napravit a oslovila kamarádku Terezku, co se mnou byla na jednom z mých léčení s tím, jestli by mi neposkytla rozhovor. Terez souhlasila i se zveřejněním své fotky, takže tu máme sice smutný, ale obsáhlý rozhovor v celé své kráse. Terezka je moc krásná, takže se bude na co koukat! :)

EN: Wonderful evening I wish ya all,
I noticed that I haven't uploaded any interview for so many months. I decided to remedy this act and spoke to my friend Tereza who was with me on one of my treatment with it if she was able to give me an interview. Terez also agreed to publish her photos, so we have indeed sad, but extensive interview in all its glory. Enjoy! English version available in few days. For english version click "Read more". or use the translator in Menu.



1. Terezko, posledně si tě pamatuju ještě z nemocnice, to ti mohlo být nějakých 14, mám pravdu? Mohla bys nám stručně popsat, jak se situace dále vyvíjela?


Popravdě si už moc nepamatuju, kdy jsme se viděly naposledy, protože v léčebně to bylo hodněkrát.
Ano, do léčebny jsem nastoupila 29. listopadu, v den mích čtrnáctých narozenin. Poprvé jsem v léčebně strávila tři měsíce a potom také tak nějak (plus ještě pobyt v nemocnici). Nějak na začátku prázdnin jsem z léčebny odešla a už je to rok a půl, co jsem tam byla naposledy.

2. Změnilo se od té doby něco k lepšímu nebo jsi stále tam, kde jsi byla? Tehdy jsi propadala fitness mánii a vzpomínám si, jak ses těšila na to, že to doma budeš praktikovat. Jak to dopadlo s tímhle?
Dá se říci, že docela ano. Po druhém propuštění z léčebny jsem si stále hlídala jídlo a počítala kalorie, dokonce jsem i něco zase zhubla, ale potom se to nějak srovnalo a mně došlo, že chci konečně začít zase naplno žít. Takže jsem začala jíst více, ale pořád zdravě (kalorie jsem však stále počítala) a do toho jsem začala i cvičit. Jenže to bylo zase všechno přehnané. Cvičila jsem každý den 3 hodiny denně. Potom nastal zlom a já dobrovolně začala přibírat. Chtěla jsem se okolí opět líbit a né být hnusná vychrtlina. Pořád jsem cvičila, ale nepřeháněla jsem to. Měla jsem krásnou vyrýsovanou postavu a byla jsem na sebe pyšná. Ano, občas jsem ujela (nejezení, zvracení), ale to minimálně. Před půl rokem se však všechno obrátilo. Po smrti nejlepšího přítele, brátra a zároveň i mé lásky jsem propadla záchvatovému přejídání a své problémy začala řešit pomocí jídla.


3. To mě moc mrzí. Máš za tohle období nějaké výrazné váhové výkyvy? (nemusíš říkat váhu, vím, že je to nepříjemné)

Děkuji, je to pro mě vážně stále těžké.. Ano, za toho půl roku jsem přibrala opravdu hodně. Občas přemýšlím, že bych to chtěla všechno zpátky, ale už mi to za to nejspíš nestojí... Chtěla bych se pokusit konečně zhubnout zdravě.

4. Začala jsi rovněž zneužívat i projímadla/diuretika nebo jiné "pomocníky"?

Jestli jsem užívala projímadla? Ano, občas ano. Ale o váhu mi už tolik nešlo. Bylo mi po jeho smrti mizerně. Smutek jsem zajídala a občas užila i nějaké psychotropní látky (od té doby, co jsem se málem zabila, je už ale neužívám)

5. Muselo to být hrozné. Jak jsi na tom teď? Cítíš se alespoň trošku lépe?

Jak se to vezme. Je to jako na housenkové dráze. Jednou jsem dole, podruhé nahoře

6. Tak už to bývá. Je to prostě život a ne každému se píše šťastný osud. Přemýšlela jsi poslední dobou, že bys opět nastoupia na nějaké léčení nebo věříš, že to překonáš sama?

Navštěvuju psychologa, ale o léčení jsem nepřemýšlela. Anorexii jsem (alespoň dočasně) ve své podstatě musela chtít překonat také sama.


7. Jak si představuješ, že by měl probíhat proces uzdravení u stejně nemocných dívek?

Řekla bych, že každému pomůže něco jiného, ale já osobně bych to bez léčebny nedokázala. Vím, že bych se vyhladověla až k smrti. Děkuju za to, že jsem mohla mít tu nejbáječnější psychiatričku! Jsem jí za to nesmírně vděčná !


8. Kde samu sebe vidíš za 2 roky?

Za dva roky? Těžko říct:) Snad spokojenou samu se sebou, s úspěchy ve škole, po boku skvělých kamarádů.... a někoho, kdo by mi byl oporou a měl by mě rád..

Komentáře

  1. thanks for the comments my dear ;)*

    OdpovědětVymazat
  2. Great question and answers.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný rozhovor, ale taky hodně smutný :( Terezka je od pohledu krásná a sympatická holka, věřím že všechno zlé už má za sebou a teď ji čekají jen krásné chvíle. Po takovém rozhovoru si člověk plně uvědomí o čem ten život vlastně je . . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je krásná...kdybys viděl ty její oči naživo :)...Taky doufám, že už se bude mít jen dobře. Určitě si komentář od tebe přečte.

      Vymazat
    2. Rozhovor mě donutil se zamyslet nad tím, jak si někteří lidé, občas i já, pořád jenom stěžují, přitom existují i lidé, co jsou na tom mnohem hůř. Doufám, že už se na Terku pořádně usměje sluníčko a bude se mít krásně :) Je moc pěkná holka!

      Vymazat
    3. Great interview :)

      Vymazat
  4. Je skvělé, že jsou k dispozici i takové věci. Spoustu lidí by měli tohle všechno pochopit. Ty jejich hlášky: "Začni už sakra jíst!" jsou skutečně neuvěřitelně hloupé a necitlivé.
    Ten rozhovor byl super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že jsi ke mě přišla a na svůj blog si mě pozvala. Upřímně řečeno, nemám tyhle rádoby reklamy na blogy ráda a když si přečtu komentář typu přijď ke mě na blog, automaticky tam prostě zásadně nejdu. Sem sem ale přišla a sleduju tě, moc se mi tu líbí a články fakt stojí za to. Rozhovor je moc pěkný, tak Terezce všichni budeme držet palce :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhovor hezký, snad něco někomu dal...

    OdpovědětVymazat
  7. great blog!!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+ dear?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/11/dress-like-fashionista.html

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/12/13 16:04

    s Terezkou jsem byla taky na léčení...byla strašně krásná (a teď je ještě krásnější! :)),jenže po tom,co jsem ji zanedlouho viděla..jak vypadala..její krásné vlasy..kde byly? Už jsem moc nedoufala,že by se mohla uzdravit..ale přála jsem si to i její rodině.Jsem ráda,že je teďka už skoro v pořádku a doufám,že do toho už NIKDY nespadne..a jsem ráda,že jsem ji poznala :)..Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Kájo...taky jsem se lekla, když jsem ji v nemocnici viděla a to jsem ji neznala předtím, ale musela být nádherná. I když to ona je i teď. :) Taky si přeju, aby se jí dařilo už jen dobře.

      Vymazat
  9. Hello from Spain: interesting interview. . Keep in touch

    OdpovědětVymazat

  10. wow !!!
    that is beautiful !! amazing colors..
    the combo is just looking stunning !~!~
    I really loved it~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpovědětVymazat
  11. Thank you for your nice comment on my blog.
    I love the Tangle Teezer, I use the already more than a year :).

    Greetings from Germany

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky