After Christmas diary

Hlásím COMEBACK!
Ano, v tomto znění se nesl dnešní status na facebookových fan stránkách. Mnozí jistě tušili, že dlouhodobou absenci článků mělo  na svědomí to, že se mi zrovna nevede dobře a já bych to chtěla tímto článkem vysvětlit a napravit.
Začala jsem zobat jiné léky na spaní, které ovšem mají za nežádoucí účinek to, že se člověku rapidně zvýší chuť k jídlu. Dále snad nemusím ani vysvětlovat. Takže vám píšu s 12ti kily navrch a opravdu se mi s tím nežije zrovna dobře.
Nicméně rozhodla jsem se převzít veškerou zodpovědnost na sebe. Nevím, zda si mám pokládat otázku "mohla jsem tomu odolat a ovládnout se?"...asi to není tak úplně na místě. Odjakživa pro mě bylo jídlo řešením na deprese a dnes tomu není jinak. Vím, je to špatné a nemělo by to tak být.

B a r b i e

 Dnes je první den, co se mi zatím daří nepřejíst a nechci, abych to do večera pokazila. Musela jsem si tím pádem najít nějakou činnost, která bude zaměstnávat můj mozek, abych nemusela myslet na tyto negativní věci, které mě neustále akorát stahují ke dnu. Stále se cítím šťastně zamilovaná a každou vteřinou, která uplyne se modlím, aby to krásné mohlo vydržet věčně. Momentálně si nedokážu představit, že by tomu bylo jinak a jak bych se s tím vyrovnávala. Poprvé mám ten pocit, že bez té osoby nemůžu dále dýchat. Jsme od sebe pár dní a neskutečně se mi stýská. Je vlastně dost zvláštní, že to píšu, protože si to stále nechci přiznat kvůli předchozím bolestným zklamání. Ale proč bych měla na druhou stranu lhát sama sobě? Je snad k tomu nějaký důvod?
Vlastně za tento článek a můj návrat zpátky můžete poděkovat mému příteli, který do mě hučí že mě tu lidi potřebují a nemám s tím přestávat, ale taky máte na tom obrovský podíl vy čtenáři. Nebýt vás a těch pozitivních ohlasů, dřív nebo později bych této činnosti zanechala. Takže vám patří velký DÍK!

Just a blonde girl | via Tumblr

Počet followers aktuálně čítá 382 lidí. A já tohle nedělám pro peníze, svým blogem nijak nevydělávám, i když bych to se svými dluhy potřebovala, ale dělám to přesně pro tu hrstku lidí, kteří sem pravidelně chodí. Nejsou vás tisíce, ale jste to vy. A asi se teď budu opakovat, ale dokud tu bude alespoň jeden čtenář, kterého můžu něčím inspirovat, budu psát i nadále. Vlastně je to jediná věc, kterou mám a o které vím, že ji umím a mohla bych se v této sféře angažovat. Rovněž mě to i velice baví, což je dost velké plus. Já jsem totiž nikdy u ničeho nevydržela, pokud mě to od začátku a dlouhodobě nebavilo. Už chystám další články, tak se těšte. Budu ráda za každý každičký komentář, co mi sem přidáte.
Zároveň bych vám chtěla popřát mnoho štěstí, zdraví a fajn lidí okolo sebe do roku 2014!

Komentáře

  1. Krásný článek! :) Tak trochu soucítím, momentálně prožívám něco podobného...držím pěsti, ať se ti daří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ivetko, rovněž ti přeji hodně sil! :)

      Vymazat
  2. Glad you back soon you see the positive side of yourself and do not let any thing get you to that depression point you need to be strong not for no one but for yourself. Plenty of us do not make money with our blog, May 2014 bring you success and happiness and always keep in touch.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. I know right, its never good to focus on negative things. Recently I stopped talking to someone who I cared deeply about and it hurt so much but I promise one day you'll be 100% happy. It takes time<3
    *(Sorry in advance if my comment is a little off, I'm using Google translate to read this post and sometimes it messes up)
    xoxo
    Sierra Calah ♡ Berry Stylish  

    Giveaway going on now!(: 

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní7/1/14 15:56

    Krásně napsané :-) Jsem moc ráda,že jsi se nevzdala , i já si procházím těžším obdobím,ale zvládneme to,ještě toho na nás spoustu čeká ;-) I tobě přeji šťastný Nový Rok 2014 a to se vším všudy ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice pictures :D

    http://leitecombiscotos.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat
  6. Those down times are never easy to deal with... I have been going through one for almost 4 months, I just keep going, working at it... as I know it will bet better down the road :)

    OdpovědětVymazat
  7. Denně sem chodím, čekám na další článek a dočkal jsem se :) a to čekání stálo za to, i přes ty problémy které znova máš, tak v tom článku cítím něco víc než tomu bylo v minulosti, víc odhodlání, odvahy, radosti ze života . . . Andrejko jsem šťastný, že jsi zpět :)

    OdpovědětVymazat
  8. Happy New Year! :))

    xoxo,
    rae
    http://raellarina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Love your blog! It's so fab! ♥ would you mind checking out my blog and following me? (via GCF and bloglovin')
    http://aziaanderson.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/11457437

    OdpovědětVymazat
  10. Nice pics!))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovědětVymazat
  11. very nice blog:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    follow?

    OdpovědětVymazat
  12. Thank you very much for stopping by my blog!
    Wishing you a happy 2014!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat
  13. Co na tom, že jsi přibrala? Očividně máš skvělého přítele, kterému na tobě záleží a podporuje tě, takže nemusíš cítit tlak a můžeš jít cokoli jen chceš a co ti pomůže překonat trable :) Jinak s tím chyběním ti velmi rozumím, můj muž je momentálně v Číně na měsíc a mě se stýská hrozně (a to je pryč teprve týden :)). Ale takové momenty nám ukazují jak je dobře že tu svoji druhou půlku máme.

    OdpovědětVymazat
  14. That photo of the tiger cub wearing glasses is just too sweet!
    xox,
    Cee
    www.cocoandvera.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  16. Nice pics)Great post! Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Hey such lovely blog!!!
    No matter what you're sharing, it's always better if you have people to share it with.
    I am a new hand in blog,shall we follow each other and share beauties to each
    Hope to be your friend soon Pls post more!
    I love comment and browse blogs I followed!
    It would be a pleasure to keep in touch.
    may be you can check my blog and sharing everything:
    http://mingmingshuohaode.blogspot.com

    if u follow me,just let me know and I will follow back soon
    waiting for you,dear

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky