All the pain and the truth..aneb zpověď

Ufff, nevím, čím začít..

Za tu dlouhou dobu, co jsem zde byla naposto neaktivní, jsem si uvědomovala spoustu věcí, začala s věcmi novými a nechala těch starých. Jsem lepším člověkem, protože jsem se rozhodla jím být.

Jsme tím, co si myslíme, kdysi někdo prohlásil (momentálně nemám na paměti, jak se autor citátu jmenoval) a měl naprostou pravdu. Už je konec všem spekulacím sama o sobě a zájmu o názory cizích lidí, kteří nemají ponětí o ničem, čím jsem si prošla, čím si procházím, co mám za sebou a jakým jsem člověkem.
Když jsem s drogami začínala, bylo najednou vše růžové, jenže má poslední zkušenost už mou poslední i zůstane. Zbavila jsem se své závislosti i s vědomím toho, že mi váha neklesne dolů a nebudu mít euforické nálady, za kterých udělám vše potřebné, co jsem nestihla za rok za pouhý jeden den. Přestala jsem mít problémy s dušením, už nemusím zažívat abstinenční příznaky a ty dlouhé dny v posteli, kdy jsem jen přemýšlela o smrti. Víte, nalhávala jsem si, že bez drog nebudu schopná napsat ani jeden článek. Jenže nastal čas si vše zrekapitulovat. Když jsem s blogem začínala, respektive když jsem se rozhodla svůj příběh sdělit i ostatním lidem, protože vím, že valná většina ho potřebuje slyšet, věnovat se konání dobra a žít s klidným svědomím, byla jsem střízlivá, nezávislá na žádných návykových látkách. Takže proč by tomu tak nemohlo být i teď?

💕 | via Tumblr


Správně, mohlo by to zase tak být. Možná se ptáte, co bylo tím spouštěčem, že jsem se rozhodla k tomuto vrátit. V první řadě to byla inspirace a v té neposlední řadě chci být dobrým člověkem, ne-li výjimečným. Jsem výjimečná...sice svým vlastním způsobem, ale nikomu tím neubližuju. Vím, že jsou tu lidi, kteří se cítí stejně na dně jako já, pociťují ty neustálé pocity beznaděje, čelí např. šikaně a každý den se jim hlavou honí myšlenky, které je doslova ničí. Ať už jsou to např. "Má můj život cenu?", "Co se mnou bude?" nebo "Nebylo by světu  beze mě líp?". Já respektuji každého člověka, každého do jisté míry a za něco jiného..ovšem pouze za předpokladu, že daný člověk nezasahuje nijak  negativně do mého života. Život se některým zdá krátký, některým dlouhý, ale tady přesně můžeme vidět, že záleží na úhlu pohledu jednotlivce. Každopádně, pokud budeme šířit dobro, konat dobré skutky a dělat lidi, co si to zaslouží šťastnými, staneme se bohatými. Ne hmotně, ale duševně. A to je to, po čem mnozí lidé touží, ale nemohou si to za peníze koupit. Uvědomuju si, že největším darem pro mě není značková kabelka, nýbrž úcta a respekt od lidí, kterých si vážím, dobré ohlasy na to, co dělám a dobrý pocit z toho, jak jednám. Vždy jsem byla dobrým člověkem, pomáhala jsem každému, u koho jsem zjistila, že mou pomoc potřebuje, ujala jsem se každého zvířete, které venku trpělo a snažila se udělat maximum pro to, aby mělo šťastný život apod. Ale hlavně jsem nikdy neposuzovala lidi dle toho, jaké mají školy nebo kolik mají peněz. Nejsem bohatá a neříkám to ze závisti, nicméně nyní nejsem světu nic dlužna ..myslím finančně. Splatila jsem své dluhy, našla jsem si práci, která mě baví a kolektiv je dobrý (sice se zatím školím, ale nastane čas pořádného pracovního nasazení), kontaktovala jsem potenciální školu, na které chci dostudovat k maturitě a jelikož stále cítím, že něco není v pořádku, nastupuji na další léčení. Už příští týden. Takže budu ráda za vše, co mi objektivně napíšete a za vaši podporu. Vím, že tu jsou a stále budou lidé, co se mě budou pokoušet stáhnout ke dnu, jelikož oni sami jsou se svým životem nespokojení a nechtějí dopřát těm, co se nevzdávají jejich odhodlání si splnit své sny, ale těmto lidem je v mém životě už konec. Nemám si jich proč vážit, tak proč bych si měla něco dělat z jejich názoru? Dále vás budu inspirovat na cestě k lepšímu životu a svému vlastnímu já.

Opatrujte se ♥
Vaše Andie Ch.

True

Komentáře

  1. Ako si napísala na začiatku, sme tým, čo si myslíme...preto ti z celého srdca želám, aby sa ti podarilo raz a navždy poraziť všetky tvoje závislosti, zahoď za hlavu všetky negatívne myšlienky o svete a hlavne o sebe, si výnimočná osoba už len z toho dôvodu, že aj napriek všetkému zlému, čo si prežila, si ešte stále tu a bojuješ! Máš väčšiu vôľu žiť, ako si možno sama uvedomuješ a to je veľmi dôležité a samozrejme pre teba dobré. Pevne verím, že sa ti teraz začínajú tie lepšie dni tvojho života, že porazíš to zlo v sebe a bude sa ti dariť vo všetkom, do čoho sa pustíš, predsa len, zaslúžiš si to po tom všetkom :) Na záver ti už len poprajem, aby ťa stretali len dobré veci a dobrí ľudia, pretože aj od toho niekedy závisí to, akým smerom sa budeme uberať :) Good luck!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní10/4/14 18:25

    Hodně štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní17/4/14 15:06

    Jsi úžasná, už jen proto, že se s tím vším takhle svěřuješ a pomáháš ostatním.Jednou dokážeš všechno co chceš, halvně tomu věř! :)

    OdpovědětVymazat
  4. přeji ti hodně štěstí! hlavně vydrž, když jsi došla tak daleko. byla by škoda, to jen tak zahodit, ale vím, že ty to dokážeš. na každém z nás záleží, jestli jeho život bude šťastný, nebo ne. drž se! :)
    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky