LoveMusic.cz



Dnes jsem na internetu přišla na báječnou novinku a i přesto, že jsem měla jít na rentgen a k zubaři jsem z ní byla stále nadšená a natěšená, až mi přijdou penízky a něco si objednám. Řeč je o internetových stránkách LoveMusic.cz (click). A co že tato bezvadná stránka vlastně obsahuje?
Jedná se o handmade (ručně vyráběné) produkty, které vytvořily šikovné ručičky designérů spolupracujících právě s Love Music. Upřímně, čekala jsem nějaké kýče, ale opak je pravdou. Zamilovala jsem si např. 3D náušnice se zvířátky, čímž jistě potěším mnohé vegany, jelikož i já jsem vegan a nosit místo nějakých peříček a laciné bižuterie tyto originální náušnice, které jsem ještě na nikom neviděla, je pro mě velkou výzvou.






Ovšem webovky této společnosti se nezaobírají pouze výrobou náušnic, nýbrž i velmi krásných a jak už jsem zmínila originálních tašek přes rameno, tričky, kabelkami, všelijakými módními doplňky přes deníky a oblečení až po bytový nábytek. Tudíž, pokud jste zastáncem originality, tento web je pro vás ta nejideálnější volba. Huráá, konečně obchůdek, kde jsem si přišla na své. ♥ :)
Nyní vám ukážu pár fotek jejich produktů pro inspiraci a věřím, vlastně jsem přímo přesvědčená, že tento článek neopustíte bez kliknutí na jejich odkaz (výše uvedený).

  Krásné placaté náušničky s motivem bulteriéra

    Oranžová sukně  Látková taška 

(další fotky produktů LoveMusic naleznete po rozkliknutí článku)

Pravdou je, že ne každý ve výrobě ručně dělaných věcí je zrovna profesionální, ale tady jsem nenašla jedinou věc, která by postrádala své kouzlo. Že moc chválím? Ani ne, jsem si jistá, že píšu dobrou recenzi zcela z objektivního náhledu sebe samé.

Ovšem LoveMusic nabízí příležitost i vám, ostatním. Tvoříte na velmi dobré úrovni, baví vás vytvářet originální věci inspirované vašimi nápady a fantazií? Máte ihned několik možností. Společnost nabízí spolupráci s novými designéry a třeba jste to právě vy. Mimo to můžete zkusit svou šanci a doplnit jejich web vlastní tvorbou recenze či nějakého článku a odměnou pro vás bude právě zboží, které vám společnost daruje do vašich internetových soutěží. A na své si přijdou i holky/kluci, kteří se rádi fotí, mají zajímavý reprezentativní vzhled a rádi by fotili pro internetový katalog. Více info na stránkách firmy.
Já se chopila příležitosti a rozhodla se tuto recenzi napsat a v nejbližší době si budu objednávat zboží. Navíc jako bonus při objednávce nad 250-, a platbě kartou přes internet získáváte poštovné zdarma a 10% slevu na další nákup.

Výrobky můžete nakupovat i v kamenné pobočce v Brně, na ulici Pekařská 17 !!

Toť ode mě vše. Až mi přijdou výrobky domů, ihned se s vámi podělím formou článku s fotkami :)

Krásný den & stay ORIGINAL!













Komentáře

  1. Intresting object And dress ;)

    OdpovědětVymazat
  2. How cute are the first earring awesome post.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Oh very cute pcis!
    Now I´m following you in GFC #393
    I hope your folow me back!
    Comment to me back, to keep in touch~
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  4. Páni to je super! :) Vypadá to fakt perfektně, ale bohužel momentálně si chci koupit tolik věcí, že všechno asi nedávám..:D :(

    OdpovědětVymazat
  5. I adore the cute love bracelet, I like things like that :)

    I wanted to thank you so much for the really sweet comment you left on my blog, it was very nice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nice Blog! Im follow you :)
    http://ylieby.blogspot.mx/

    OdpovědětVymazat
  7. It seems a nice blog, but I can't undestand you. xoxo
    I write in english and spanish if you want to visit mine: http://enarasthings.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. pretty nice blog, following :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nice Blog! Im follow you :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky