Rehab, day 3.

Predem podotykam, ze nasledujici text nebude obsahovat diakritiku, jelikoz pisu z mobilu.
Dnes je to 3. den, co jsem hospitalizovana v lecebne. Abych k vam byla uprimna, ten prvni den nastupu jsem prijela se skvelou pozitivni naladou, ovsem ta me opustila ihned po kontaktu s prvni lekarkou na prijmove ambulanci. Jsem na tomtez oddeleni jako minule..ano, mam s sebou projimadla a hlavne diuretika, ale vzhledem k tomu, ze na tomto oddeleni se neleci poruchy prijmu potravy, vubec me nikdo nekontroluje a krome prozatim zakazanych vychazek a propustek si tu muzu delat v podstate co chci. Vite, pusobi to tu velmi negativne, jelikoz je tu valna vetsina tezce nemocnych pacientu, co napr
ani nemluvi, nepohybuji se, maji silene tiky, slysi hlasy apod. Nejvic je tu alkoholiku a vaznych psychickych poruch. Ovsem za tech par dni jsem stacila sklidit mnoho nadhernych komplimentu na mojo osobu a taky obdiv za svou vnitrni silu a toho, ze jsem sama bez lekaru a medikace zdolala silnou drogovou zavislost na pervitinu. Prave proto, ze me tu nekontroluji, citim posun k lepsimu v mych jidelnich navycich. Jidlo si neskutecne uzivam, mam tu kazdy den teply obed, nekdy i veceri a na jidlo si tu nemuzu vubec stezovat, vari se tu vyborne. Dokonce i polevky jsou tu bezkonkurencni. Spolupacienti mi tu rikaji, ze jsem jejich nejlepsi terapeut, coz me samozrejme nesmirne tesi. Dokonce jsem se premohla a i vecerim, jen 1x az 2x do tydne ji nesnim. Super je, ze se tu pry lidi uz vubec nevazi, coz je proe skvela zprava, ta nejlepsi. Je tu i jedna fajn holka, ale za tyden odchazi a jinak je to hotovy domov duchodcu. Moje kuracka kariera tezce nabyla na obratkach, jelikoz tu kourim krabicku denne, kdezto predtim jsem ji mela na tyden. Je tu velka plazmova televize, neco na cteni a abych to tak nechvalila, tak i vecne zablite a zasvinene zachody. Jsou tu bohuzel i taci, co se nemyji a rozmazavaji vykaly po zemi, coz je pro nas, cistotne lidi neprijatelne. Budu pridavat clanky o tom, jak to tady chodi a pripadne i jidelnicky. Bohuzel, coz potvrzuje zakon schvalnosti, mi na mobilu stagnoval fotak a ja nemuzu ty lahodne pokrmy fotit. Co me nejvic stve, je vegetarianska dieta, jelikoz veganska se tu nevede, ale to nikde, takze ted budu par mesicu vegetarianem proti sve vuli, ale nemam na vybranou. Pridavam fotki sve prvni vecere, ovsem nedokazu to jidlo pojmenovat, ale bylo to dobre :)

Mejte se krasne a budu rada, kdyz napisete, jak se vam dari. Papa

Komentáře

  1. Není to koprovka? :-D
    Tvůj blog čtu nepravidelně, takže si nejsem jistá, z jakého důvodu jsi hospitalizována, jestli kvůli ppp, nicméně ti přeji, aby tě pozitivismus neopustil. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sorry I could not read your post it did not translate but for what I could see you had an appetizing meal.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. No je to teda hodně drsné prostředí :( ale ty to zvládneš Andie, přeju hodně sil a držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  4. drz se...

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  5. You have a nice blog!! :)

    Would you like to follow each other via bloglovin, gfc, instagram, twitter, facebook and g+? Do visit my blog and let me know where you follow and I will follow back right away!! :)

    Have a happy week ahead!
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Andie, začetla jsem se do tvého blogu a nedalo mi to jinak než si tě přidat, aby mi už neunikl jediný tvůj článek. Zdá se to až neuvěřitelné, jak v dnešním světě plném lží dovede být někdo, tak úpřimný jako jseš právě ty. Tvůj příběh je silný, opravdový, žádný výmysl unuděné a zhýčkané květinky. Jdi vpřed a neohlížej se za lidmi, co ti za to nestojí!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Holka, přeju hodně síly, pohody a úspěchů! Možná, že taková místa by mohla být mnohem lepší (Tvůj popis mě úplně děsí), ale možná že jsou tak hrozná právě proto, aby se sem člověk už nikdy nechtěl vrátit.
    Teď mě tak napadlo... co o tomhle, co prožíváš, napsat knihu? ;)
    Áť se Ti daří a snad zase brzy napíšeš, co nového.

    Lída

    OdpovědětVymazat
  8. i follow you...can you follow me too? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Andie jak to jde, nějaké novinky ?? :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky