Baby Lips Intense Care

Ahojte,

po dlouhé době jsem si konečně pořídila nějakou novinku z drogistického byznysu. A o co se jedná tentokrát? O balzám z výroby Maybelline N.Y. Baby Lips - Intense Care. Teď to budou asi 2 týdny, co pomádu používám a zatím si nemohu na nic stěžovat. Ale na druhou stranu zase takové terno, jak nám v reklamách a časopisech slibují, to není. Rty to opravdu hezky zvláční a hlavně se mi moc líbí to jemné zabarvení rtů a nelepkavá konzistence, ale upřímně, mezi námi děvčaty, čekala jsem od toho víc. No, třeba se účinek projeví až za delší dobu, pravidelně jej používám několikrát denně. Je pravda, že jsem nikdy neměla nějaký výrazný problém s vysoušením rtů, takže mi vlastně ani tak pomoct nemůže, ale přece jen, shrňme si teď jeho pozitiva a negativa. ;)



+
  • dobrá cena dostupná takřka pro každého
  • možnost výběru z více variant
  • přizpůsobeno různým typům a pohledávkám kupujících (extra pečující, lehce zbarvené, různé vůně apod..)
  • pěkné stylové balení
  • baleno v ochranném obalu, takže se nemusíš bát, že by někdo už tvůj balzám "otestroval"
  • příjemná vůně a konzistence
  • praktický, hodí se pro všechny příležitosti


-
  • nedostatečná hydratace

Komentáře

  1. Baby lips rock I love it cannot be without.
    http://tifi11.blogspot.com/2014/10/are-you-ready-for-fall.html

    OdpovědětVymazat
  2. mám ten stejný a cítím to uplně stejně :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj chceš sa navzájom sledovať ? zivotpubertiacok.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Hydrate a Pach kiss, už jsem na ně dělala recenzi, na tento mandlový mám taky zálusk :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mno... jak dlouho jsem odolávala, tak jsem si teď dva koupila - ten, co máš ty a pak ještě ten peach kiss. Moc šancí jim nedávám, ale tak uvidim, kdyžtak je dostane sestra :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Všichni už mají Baby lips... Já si na něj budu muset ani ještě chvilku počkat. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Karla Jonášová29/3/15 21:32

    Krásný článek. Mě se moc líbí ty body, které si napsala :)¨

    http://newlookwithcara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky