Osobní rozhovor o poruchách příjmu potravy, zpovídala Cecílie Jílková


Všimněte si, prosím, slečny na fotce. Pro ty, kterým jméno Cecílie Jílková nic neříká, se ji pokusím trošku představit.
Cecílie Jílková je poměrně známá ve svém oboru, a to jest individuální nutriční koučink, tvorbě vlastních raw receptů (raw=živá strava). Rovněž několikrát do roka natočí speciální video, které na YouTube najdete pod jménem "Najím se a zhubnu". O této ženě jsem se dozvěděla náhodou, a to v době, kdy jsem začala koketovat s veganstvím a našla její odkazy na web Najím se a zhubnu
Cecílie mě před poměrně dlouhou dobou oslovila s tím, jestli bych jí byla ochotna poskytnout rozhovor na téma anorexie a bulimie. Kývla jsem a nelituji. Ráda lidem ukazuji tu necenzurovanou tvrdou realitu. Tím narážím na otázku úrovně našeho zdravotnictví a laické povědomí o poruchách příjmu potravy. Rovněž musím podotknout, že rozhovor mohl spatřit světlo světa už tak před půl rokem, čímž chci poděkovat Cecílii, že se mnou měla trpělivost a čekala třeba 4 měsíce, než jsem jí zodpověděla jednu otázku. 
Za tu dobu, kdy se rozhovor vyvíjel, se mi stalo dost věcí, které by i v momentální době ovlivnily některé odpovědi. Ve zkratce to shrnu. Před měsícem jsem byla po převozu záchrankou hospitalizována na JIPP v Brně s těžkým metabolickým rozvratem. Po mnoha letech se stal zázrak a já to nevzdala a bojovala, i když to zpočátku vypadalo ztraceně. Odvykla jsem si od laxativ i diuretik, srovnaly se mi testy a po nějaké době, není to tak dávno, jsem byla propuštěna. Jídlo momentálně zvládám 5x denně, ale pohybovou aktivitu jsem zatím nezahrnula. To jen tak ve stručnosti.

ROZHOVOR SE MNOU NALEZNETE ZDE !


Všem vám přejí krásný víkend!

Komentáře

  1. Jsem ráda Andy, že rozhovor konečně spatřil světlo světa :-). Dozvěděla jsem se tam o tobě ještě víc. tak se drž, dopis se už rýsuje, tak snad ho brzy obdržíš, ale spíš doufám, že se dříve uvidíme :-* Měj se krásně a těším se na články ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je naprosto skvělé, že jsi to nevzdala - za to ti tleskám! :) a přeji, aby ti bylo líp a líp :)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedený článek, velmi zajímavé čtení.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi statečná :-) Taky jsem si tím prošla, bylo to už hodně dávno, ne v tak závažné formě ale vím přesně, o čem mluvíš. www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Je podľa mňa úžasné, keď je niekto tak statočný :) a nebojí alebo nehanbí sa o tom hovoriť. Určite to pomohlo aj iným dievčatám a možno vďaka tomuto článku budú silné a zvládnu to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lovely blog! Would you like to follow each other?
    Check out my blog and facebook page:
    www.wajihaslifediary.blogspot.com
    https://www.facebook.com/profile.php?id=337766586400230&fref=ts
    Instagram: Wajiha_Shakeel_Ahmed

    OdpovědětVymazat
  7. drzim ti palce, je super, ze jsi to nevzdala a bojujes. povedeny clanek a libi se mi cely blog, narazila jsem sem nahodou a urcite se tu porozhlednu :)

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby to nekoho zaujalo, budu rada, kdyz se zapoji :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  8. GIVEAWAY:
    www.lifewithmishel.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Skutočne super článok taký na zamyslenie.
    Držím ti palce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Great blog, Maybe want follow each other? If yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. sdsdfsdf7/9/15 09:39

    Beautiful and chic look! Love the shoes, great color and pop of color!

    http://www.hollisteroutletestore.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky