Ode to my fans

Krásný den všem,
představte si, že až teď jsem úplnou náhodou našla ve správě komentářů položku "Spam" a v ní ukrytý hotový poklad, který mi je tím nejlepším balzámem na duši. Nějak jsem se za tu dlouhou dobu pasivity nedokázala soustředit na psaní, jelikož je teď vše ještě víc chaotické, než to byvavalo. Momentálně je tohle moje první zkušenost s editací článku přes Blogger aplikaci z tabletu, jelikož mi vyhořel napájecí zdroj od mého už tak zdeformovaneho notebooku. Ale zítra mi kurýr doručí nový kabel a snad jej můj starý rozbitý kamarád ještě vezme na milost. Protože jen vaše podpora a zpětná vazba, chcete li feedback, mě zene kupředu a děkuji vám za to. Nerada slibuji, ale budu se snažit vám vynahradit alespoň část toho promrhaneho času, co jsem se blogu nevenovala tak dobře, jak jen budu moct. Díky všem! THANK YOU FOR BEING SO AWESOME  <3

Komentáře

  1. Taky jsem ted nemela moc casu se venovat blogu, ale neco se ve me rozhoupalo a pokracuju :)
    Preju hodne stesti!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. budu čekat na článek :-))

    OdpovědětVymazat
  3. This post is really helpful for some1 Alpha ZXT who has been having difficulties with this situation. I have looked at a number of resources but to no avail.
    http://www.strongmenmuscle.com/alpha-zxt/

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné vlasy!
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  5. sdsdfsdf7/9/15 09:39

    so beautiful! love this dress!

    http://www.heygoodtimes.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky