Čistící pleťová maska Love Nature pro mastnou pleť

Čaute milí a především trpěliví moji :),

jo, vidím to všude kolem sebe. Běžně se k tomu moc nedostanu, ale v uplynulých dnech jsem tak projížděla různé blogy a všimla jsem si, že recenze stále frčí. A světe div se (vlastně se není čemu divit), je jich čím dál víc, pokud mě můj instinkt neklame a stále více blogerů je zahrnuje do běžného kontextu svých blogů. Taky se taková dobře napsaná recenze může pro mnohé z nás osvědčit jako alibi, když nevíte, o čem psát. Já tomu říkám takový "blogerský syndrom vyhoření" neboli burn-out syndrom pro vás, co si libujete spíše v těch nepočeštěných názvech. Dnes jsem si po důkladném otestování za vlastní peníze, ke všemu ještě od firmy, pro kterou pátým rokem pracuju, zvolila pleťovou masku od Oriflame určenou pro mastnou pleť se sklonem k akné s olejem z australského čajovníku (tea-tree). A jakých jsem s ní nabyla zkušeností? No podívejte se sami.

pozn. omlouvám se za mírně nekvalitní fotky, bohužel foťák mám už dlouhodobě pokažený a telefon rovněž


KLADY (+):

  • lehce omyvatelné složení
  • nedráždí pleť
  • s tea-tree olejem z australského čajovníku
  • - tudíž vhodný pro holky, které trpí akné a ucpanými póry, krásně pleť vyčistí a zahojí díky speciální složce zázraku z australských končin
  • pleť je po aplikaci výrazně rozjasněná a vypnutější
  • přírodní eco-friendly složení
  • příznivá cena (v akci seženete i za 49Kč (!!)
  • praktické balení
  • celkově krátká doba působení (stačí nějakých 10minut a můžete opláchnout)








ZÁPORY (-):

nothing much :)


Komentáře

  1. sdsdfsdf7/9/15 09:39

    More power to you and your blog – you look fab!

    http://www.2015handbagshops.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky