#1 Tag 50 facts about me (incl. pictures)


Open your eyes, laugh out loud, and let's have some fun together!:


Já vím, zase přicházím se svým klasickým "ahojte po dlouhé době" :)

Dneska pro vás mám pár aktualizovaných faktů týkající se mé bláznivé osoby. Rozhodně vás spousta faktů překvapí. Tak co? Ready, steady, GO!

1. Pojmenovali tě po někom?
Ne (strohá odpověď :D)

2. Kdy jsi naposledy brečela?
Od určité doby už mi brečet nejde, ale najde se slabá chvilka, kdy to na mě dolehne, ale vážně jenom vzácně.

3. Líbí se ti tvoje písmo?
Když je to písmo, kterým píšu tady, tak ano, narozdíl od mého rukopisu jsem si ho mohla sama zvolit z několika variant. :D





4. Tvůj oblíbený oběd?

Ha, teď mi to nebudete věřit, ale asi tři měsíce v kuse jsem jedla téměř denně těstoviny se špenátem. Dnes nemůžu špenát ani vidět (nečekaně).

5. Máš děti?

Zaplať Pánbůh ne.


6. Kdybys byla někým jiným, kamarádila by ses s někým jako ty?
Určitě! Samotnou mě mrzí, že kolem je tak málo inteligentních lidí.

7. Používáš sarkasmu hodně?
Sarkasmus je kamarád, který je se mnou snad už od kolébky. Bez sarkasmu bych to nebyla já.



8. Máš pořád svoje krční mandle?
Pokud lékařská zpráva nelže, tak mám. 

9. Skočila bys bungee jump?
To si piš, že skočila, adrenalin miluju. :)


Bridge jump - Lafranconi Bratislava SVK

10. Tvoje oblíbené cereálie?
Jéé tak teď jsem na rozpacích, Ciniminees

11. Rozvazuješ si tkaničky u bot, když je sundáváš?
Když je sundávám, tak nikdy.


Untitled

12. Myslíš, že jsi silná?
Po tom, co mám za sebou nejspíš ano, alespoň blízké okolí to tvrdí.

13. Tvoje oblíbená zmrzlina?
Miluju sorbet z černého rybízu.


🌺🍧☀️

14. Co je to první, čeho si na lidech všimneš?
Mám na lidi čuch. Okamžitě zpozoruju, jestli si sedneme nebo ne.

15. Červená nebo růžová?
Růžová ♥


Pink Balloons (Istanbul): Pink balloons are released on April Fool's Day.:



16. Co na sobě máš nejméně ráda?
Strie po celým těle, netrpělivost, liknavost


Uncover Stretch Mark Remedies with Things Already in your Home: Its unbelievable the simple stuff that are stretch mark remedies. There are many home remedies for removing stretch marks and the best part about these is that they are all safe and not to mention effective. When compared to store-bought products for some people they yield more and better results.:

17. Kdo ti nejvíc chybí?
Přátelé, kteří jsou daleko ode mě. A kamarádi z nemocnice, tam jsem poznala ty nejbáječnější lidi.

18. Co ti nejvíce pomůže se nastartovat?
Cigareta a skvělá muzika k tomu a zároveň na balkoně pařit The Sims na tabletu >> moje denní rutina


I used to. I used to play Sims social on facebook, Sims social 3 on ipod and simps freeplay. I am bored with sims freeplay now..:P:



19. Jakou barvu mají boty, co máš teď na sobě?
Jsem bosá. 

20. Co bylo to poslední, co jsi jedla?
Cuketové muffiny.

21. Co teď právě posloucháš?
Hans Zimmer.

22. Kdyby si byla pastelka, jakou barvou by jsi byla?
Bílou.

23. Oblíbená vůně?
Miss Dior!

Miss Dior Cherie:

24. S kým jsi naposledy telefonovala?
S tetou.

25. Horská chata a nebo dům na pláži?
Dům na pláži.


26. Oblíbené sporty, na které se díváš?
Krasobruslení, tenis, hokej. Na obrázku má nejoblíbenější Kaetlyn Osmond. ♥

Kaetlyn Osmond of Canada competes in the Figure Skating Team Ladies Short Program during day one of the Sochi 2014 Winter Olympics at Iceberg Skating Palace on February 8, 2014 in Sochi, Russia.:

27. Barva vlasů?
Hnědočervená. Ale od přírody hnědá.

28. Barva očí?
Hnědočerná.

29. Nosíš oční čočky?
Ne.

30.  Oblíbené jídlo?
Zmrzlina.

also makes me want to go on holiday:

31. Horory nebo filmy se šťastným koncem?
Horory.

(12) horror movie | Tumblr:

32. Poslední film, který si viděla?
Nevzpomenu si, ale jeden z posledních byl nějakej horor, na nic jiného téměř nekoukám.

33. Jakou barvu má tvoje tričko?
Proužkovanou

34. Léto nebo zima?
Zima

18. Reykjavik, Iceland The world's most northerly capital is quirky, beautiful and just a little wild. In the summer, the city is in near-perpetual daytime with about 22 hours of sunshine -- so there's plenty of time to explore. And in winter, visitors can chase down the northern lights and take in the view of a lifetime. In addition to natural wonders and outdoor adventures, Reykjavik offers a vibrant arts community, a legendary nightlife scene and geothermal waters.:

35. Objetí nebo polibky?
Dohromady

CARING- "I want to wait here till Daisy goes to bed. Goodnight, old sport." pg. 145:

36. Oblíbený moučník?
Všechno, kde není karamel a moc krému.


37. Posilování nebo kardio?

Momentálně nic.


38. Počítač nebo televize?

Většinou obojí zároveň.


39. Jakou knihu právě čteš?

Žádnou, nečtu knihy.


40. Jak vypadá tvoje počítačová myš?

Žádná není, pouze touchpad :)

41. Tetování?
Po celém levém předloktí s citací "Dont dream your life, live your dream.

42. Oblíbený zvuk?

Akustická muzika.
43. Rolling Stone nebo Beatles?
Beatles.

The Beatles - Walk of Fame Star - Los Angeles Historic-Cultural Monument No. 194, the Hollywood Walk of Fame.:

44. Kde nejdál si byla v tomto roce?
V Berlíně

All sizes | Berlin S-Bahn, via Flickr.:


45. Máš nějaký speciální talent?
Umím říkat okamžitě slova pozpátku. 
46. Kde ses narodila?
V Krnově
47. Kde teď bydlíš?
Nepovím
48. Jakou barvu má tvůj dům?
Růžovou :)

Chelsea, London, England (by IrenaS on Flickr):

49. Jakou barvu má tvé auto?
Nemám auto :(

50. Mazlíčci?
Pejsek Darty, kočky Bleška, Ťapinka, Micinka a kocour Coco

Líbil se vám tento tag? Napište mi komentář :)

Komentáře

  1. Il Freedomová14/9/15 20:44

    Moc hezký tag, dobré odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miss Alexy15/9/15 17:49

    Miss Dior je překrásná vůně a zmrzlina je všelék :)

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji jednou měla a další si asi nechám přinést od Ježíška 😊 nedám na ni dopustit

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky