Navrhni si triko se Shirtinatorem


Cute idea to jazz up a boring tee by cutting strips in a pattern (here a heart) and then sewing a contrasting color of fabric underneath.:

Krásný předvánoční večer moji milí,

jak už je zvykem, všichni nakupujeme vánoční dárky, usedá na nás vánoční atmosféra, zapalujeme každou neděli další svíčku na adventním věnci. Ale jsou i tací, kteří pochytí nádech Vánoc až několik dní před Štědrým dnem. Jo, hádáte správně, mám tím namysli sebe především. :D
No a jak už je u mě tradičně zvykem, nakupuji vánoční dárky na poslední chvíli. Nicméně do Vánoc sice už tento tip nestihnete využít, ale budete o tomto projektu alespoň vědět a jsem přesvědčena o tom, že se vám v brzké budoucnosti bude hodit. Chci se s vámi podělit o zkušenost s webovou stránkou Shirtinator.cz.











Po kliknutí na tento web zjistíte jednu velmi milou skutečnost a to jest, že stránky jsou velice přehledné v porovnání s jinými stránkami nabízejícími "do it yourself" produkty různorodého charakteru, tudíž mi nečinilo hlavní problém to, že bych se musela dlouho seznamovat s grafikou, ve které se, jako v hlavním kroku, věnuji designování a úpravám, když si chci navrhnout vlastní triko. Mnohé stránky s podobným zaměřením nabízejí pouze předem vybrané motivy, jako třeba obrázky, postavičky pohádkových hrdinů apod., ale Shirtinator na to šel zcela jinak. Můžete si nahrát klidně i vlastní fotku, udělat si vlastní nápis různým typem písma, barvou, vytvořit si např. vlastní originální nápis, který bude vtipně vystihovat vás nebo vaše blízké, kterým budete chtít triko věnovat jako netradiční a originální dárek.


A nemusíte se trápit s tím, jakou velikost si zvolíte, škála velikostí je velmi široká a můžete jí přizpůsobit i to, zda chcete triko na spaní, vtipné šaty, různě vykrojené tílko o různých délkách a podobně,
Se stránkou se jednoduše velmi dobře pracuje a nemusíte tápat, kde co najdete. Skutečně mohu za sebe říct, že každý z vás si tam přijde na své. 
Potisk triček je na trhu velmi vyhledávanou nabídkou a to oprávněně. Nemějte obavy, jde o velmi seriózní web, kde si přehledně vše vytvoříte a objednáte bez jakýchkoli skrytým informací. 


No a v jaké  barvě, jaký styl a potisk vlastního trika jsem si vybrala já? O tom zase příště. Těšte se na fotky a ujišťuji vás, že motiv mého navrženého trika vás jistě pobaví. Koneckonců, já, které chybí fantazie, jsem se nechala inspirovat např. Pinterestem nebo Weheartit a v příštím článku na téma "recenze" se tomuto budu věnovat.

Takže neváhejte a zkuste se stát na chvíli módním návrhářem a navrhněte si triko přesně podle vašich představ.

Na viděnou příště,

vaše A. Ch.

Komentáře

  1. Zo stránky Shirtinator mám dve tričká a sú fakt super ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky