Co mě štve, co o mně nevíte a tak..(1/2)

Článek v takovém tom ráznějším osobitém podání, s trochou opepřeného humoru (berte s nadsázkou) :)


  • serou mě hubeňouři, co se mě ptají, jestli nejsou moc tlustí
  • potrpím si na diakritiku a pravopis ("akorád", "by jsme", "notoricky známý", "manykůra" a podobné zkomoleniny vážně neskousnu)
  • miluju a zajímá mě tématika sériových vrahů a kanibalů a celkově forenzní kriminologie..ne, že bych v tom viděla zálibu, ale je to svým způsobem fascinující
  • jsem hororový maniak, na horory se paradoxně dívám před spaním. Poslední jsem viděla Sinister 2 a nechápu dodnes, jak se to stalo, ale byla jsem vyklepaná jak ratlík
  • mám ráda Pohlreichovy hlášky
  • jednu dobu jsem byla v kontaktu s exorcistou, kterému jsem svěřila svůj problém a řekl, že na mě mohla být uvalena kletba či uřknutí. Na poslední zprávu už mi radši neodpověděl.
  • strašně mě zajímá medicína, hlavně psychiatrie a psychopatologie
  • je to smutné, ale když vidím fotku mrtvého člověka, nedělá se mi zle, ale když vidím zvíře v podobné situaci, jsem z toho hotová
The Strangers:

  • nemám ani jeden totožný podpis, na občance mám klikihák, který dnes nedokážu ani napodobit
  • když mě někdo pozoruje, začnu psát hnusně nebo zpívat falešně
  • mám ráda sarkasmus a černý humor
  • na recitační soutěži ve 2. třídě jsem si uřízla pěkný trapas, když jsem v půlce přednesu měla okno a minutu jsem tam jen tak stála jako tvrdé Y > nevyhrála jsem :D
  • ve školce jsem chodila na logopedii
  • od 4 let mě okolnosti donutily naučit se postarat o to, abych přežila a všechno si sama zařídit..dnes jsem za to svým způsobem vděčná
  • ty nejlepší lidi jsem potkala na psychiatrii (Bůh jim žehnej) a chci, aby se nestyděli o tom mluvit. Duševní nemoc je nemoc jako každá jiná, jen ve společnosti je tabuizována
  • jsem Vodnář a charakteristika na mě naprosto sedí
  • u ničeho dlouho nevydržím, nic mě dlouho nebaví
  • jsem nejnetrpělivější člověk na planetě
  • celou základku jsem chodila do plavecké třídy
Chcete další zajímavosti? Rozklikněte článek a případně přidejte komentář :)


  • nesnášela jsem tělocvik
  • jsem notorická trémistka
How to reduce tension when playing the violin or viola | Latest | The Strad:

  • od útlého věku jsem hrála na housle a nesnášela jsem besídky, tak jsem s tím sekla, čehož dnes lituju. Pak jsem hrála rok na kytaru, jenže můj první učitel byl alkoholik a cholerický kretén, tak jsem učitele změnila
  • moje terapie je pečení a vaření, tvorba a pokusy vlastních receptů
  • jsem fanatik do politiky, kterou neustále sleduju, není neděle, kdy bych si nechala ujít politické diskuzní pořady o poledni
  • Máte slovo s Michaelou Jílkovou je nej pořad, tedy až po Zoufalých manželkách 
  • Nevěřím Babišovi
  • Zeman je fajn
  • nikdy neskousnu sluníčkáře
  • magor Milan Kohout mě jednou dovede k šílenství
  • zvířata se prostě nejí, jsou to kamarádi
La série Desperate Houswives:

  • ignoruji novoroční předsevzetí
  • nepiju alkohol
  • rotoped považuji za praktickou pomůcku k věšení prádla, co se mi zrovna nechce skládat, nikoli za stroj na cvičení
  • na každé zvíře mluvím svou specifickou "ňuňu" řečí, kolikrát se mi stane, že to aplikuji i na lidi
  • nejdou mi kolektivní sporty, jen ringo
  • jo a miluju badminton
  • mluvím, jak mi zobák narostl
  • působím velmi nedostupně a přísně, ale opak je pravdou
  • být gay prostě není normální
  • a být panna až do svatby taky ne
  • Simona Laňková alias Bianca Johnsson by potřebovala transplantaci mozku
  • nemám ráda práskání dveřmi a ostatním nábytkem, jo a taky křik a hádky
  • cholerik nikdy nebude můj kámoš
  • mám ráda otevřené lidi, co se nestydí být zvláštní od ostatních
  • znám nazpaměť (přísahám!!) filmy Marečku, podejte mi pero (i s každým zakašláním), Denis postrach okolí, Zítra to roztočíme, drahoušku; Co je doma, to se počítá, pánové; Mrazíka, jiné pohádky a dál je toho moc, už si momentálně nevzpomenu
  • Svěrák a Smoljak jsou prostě nejlepší, prostě géniové české kinematografie
  • na střední mi říkali Teta Wiki (jako wikipedie) :D
  • Okamura je populista
*-* Smutné detstvo syna Jiřího Sováka († 79): Matka naňho kašlala, otec solil tučné alimenty. Marečku, podejte mi pero!: Jiří Sovák so synom Jiřím Schmitzerom.:
    Najde se v tom někdo z vás? A co zajímavého byste na sebe práskli vy? :)

    Komentáře

    1. já taky zbožňuju biografie masových vrahů :D
      www.plesatazpevacka.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
    2. Ve více než 1/2 jsem se poznala :D
      SimonetaBlog

      OdpovědětVymazat
    3. Kdybych měla odpovědět na název článku, tak řeknu, že mě ze všeho nejvíc štve Česká pošta a státní úřady. Jinak zajímavé čtení :-)

      OdpovědětVymazat
    4. Páči sa mi tvoj blog prečítala som si niekoľko článkov si naozaj silná že dokážeš takto otvorene o všetkom hovoriť takýto ľudia sa mi páčia čo nie sú falošný a povedia všetko na rovinu a hlavne sa neboja hovoriť o vlastných problémoch. Mám jednu kamarátku (teda ex-priateľka brata môjho priateľa) mala problémy s psychikou par krát bola na psychiatrii chcela si vziať život a pred ňou to nemohol nikto ani spomenúť ani sa opýtať na jej problémy lebo hneď začala plakať ale to by bol ten lepší prípad oproti tomu keby neušla z domu a za chvíľu nevolala že sa nevie vrátiť z lesa a že sa stratila. V robote nevydržala žiadnej lebo ked naňu niekto nakričal tak sa tam už nevrátila. Teraz je už tomu asi dva roky a drží sa celkom dobre minule som si sňou zas písala už ma druhého priateľa a pracuje ako čašníčka tak ma to celkom aj teší, že sa drží. Veľa krát som jej predtým dohovárala že jednoducho sa nesmie báť a hambiť musí byť silná a musí jej byť jedno čo si o nej myslia druhý. Veľa krát mi písala že načo tu je ona nechce žiť a podobné veci (zasa nad tým uvažovala)ale neviem mám pocit že možno som jej tak trochu aj ja pomohla. Proste takýmto ľuďom sa netreba vyhýbať ale pomáhať im a dávať im aspoň akú taku silu a nádej:-)

      OdpovědětVymazat
    5. Áno, veľmi dobre poznám niektoré z týchto bodov. Myslím, že možno taká polovica by sedela aj na mňa. Hlavne čo sa slniečkárov týka. Nie žeby mi vadilo ak je niekto pozitívne naladený, ale umelé úsmevy a optimizmus za každú cenu mi proste vadí. Je to asi tá najväčšia faloš s akou sa bežne stretávam. Ozaj otravné. :-D

      OdpovědětVymazat
    6. Tak jsem to přečetla od A do Z a...zamilovala si tě. ;)

      OdpovědětVymazat
    7. Ve většině bodů jsem si říkala, že snad musíme být dvojčata :D jen se teda vůbec nezajímám o politiku :D ale jinak jsi mě dost pobavila. Ještě jsem nikde nečetla že by byl někdo na recitační soutěži, já je teda většinou vyhrávala :D housle byly moje noční můra, ale chtěla jsem hrát na něco jinýho než ostatní a že jsem hrála falešně? Co na tom..! :D Bavíš mě!

      OdpovědětVymazat

    Okomentovat

    Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

    Oblíbené příspěvky