Co bude?

Už bylo na čase, konečně trošku naplánovat budoucnost tohoto blogu.
Bohužel, mrzí mě, že je dnes tak studený vítr a nemůžu psát venku, což je o mnoho lepší, protože tam to jde prostě líp.
Nicméně, v tomto článku vám tak nějak nastíním, na co se můžete v blízké a i vzdálenější budoucnosti těšit a co zde můžete očekávat. Tak pojďme na to!

Den s Dominikou Myslivcovou

Růžovou barbie girl ze slezské Ostravy zná snad každý, kdo se ve větší míře věnuje sociálním sítím a sleduje okolní dění. Řeknu upřímně, že jsem na to zvědavá, jelikož o Dominice se šíří nejrůznější fámy, že je to česká zlatokopka, vypatlaná blondýna a holka, co se štítí práce, když ji jiní zaplatí "vuittonku", samozřejmě originál, nikoli fake. Ale to bych nebyla já, abych tomu věřila. Myslím si, že je to holka v pohodě, co není namyšlená a dělá si ze sebe z recese legraci a svým vystupováním na veřejnosti a médiích chce i trošku zmást lidi. Je pravda, že většina jejich fanoušků jsou malé holky či ty v pubertálním věku. Já jsem si řekla, že jsme dvě stejně staré holky pocházející ze stejného kraje a že bychom si mohly popovídat o nejrůznějších tématech a ten den si společně užít. Já jsem u Domči v soutěži vyhrála za nejlepší komentář poprvé kosmetiku Playboy na celý rok a to hlavní byla proměna. Máme se sejít v Ostravě v kadeřnickém studiu. Ještě jsme se nedomluvily na přesném termínu, ale Domča s tím počítá. Jsem opravdu hodně zvědavá a jsem přesvědčena, že s Domčou uděláme menší report z již zmíněné akce a taky pár selfíček, abychom nebyly tak "out". :) Takže sledujte, bude to zajímavé.

New in post

Jelikož jsem přes Vánoce dost zahálela, i když jsem musela být asi docela hodná, došlo mi, že jsem se vám vůbec nepochlubila s dárky, které mi udělaly radost a vykouzlily úsměv na rtech. :) 
Ale to se brzy změní. Můžete se těšit na foto článek o vánočních dárcích a napovím že se bude jednat o kosmetiku i několik originálních věcí. Taky možná popíšu o tom, jak jsem Vánoce trávila a jak jsem zvládala sváteční období.


Bleška

No to by bylo, abych vám nepředstavila svůj staronový přírůstek, kočičku, kterou jsem z pádného důvodu pojmenovala Bleška. Přikládám jednu její fotku a pro začátek můžu říct, že je to miláček a dělá mi velikou radost a dost mi to moje válčení usnadňuje.:)


Moje staré známé povídání

Vzpomínáte si, jak jsem psala o duševních nemocech a této problematice? Mělo to nečekaný úspěch a zájem vás, čtenářů a tohle se opět vrátí na tento blog. Budeme si povídat o bulimii a anorexii, depresích, méně známých poruchách příjmu potravy a taky chystám článek z vlastní praxe, jak se v léčebnách zachází se schizofreniky, trochu tuto nemoc nastíním, aby vám to dávalo smysl a především budu i trochu zpochybňovat názory laické veřejnosti, co v souvislosti s napadením ve Žďáru nad Sázavou (nejvíce známý) podněcuje lidi k odsuzování schizofrenních vrahů. Víte, oni to nejsou jenom blázni, kterým ruplo v bedně. S mou pomocí se na to budete moci podívat i z jiného pohledu.

Quote on mental health: Mental illness is the only disease that can make you deny its own existence. Certainly the idea that the brain can deny its own illness is a frightening thought. -Natasha Tracy.  www.HealthyPlace.com:

Více filmových recenzí

Je skutečně jen několik opravdu dobrých filmů a já se za poslední půl rok stala filmovou fanynkou a čím víc filmů mám shlédnutých, tím větším jsem kritikem. Z toho plyne, že to, co vám tu budu servírovat, jsou opravdu skvostné filmy. Věřte tomu, já mám dobrý vkus. Těšit se můžete na psychologické snímky, dramata, thrillery, dokumentární a horory.


intouchables quotes - Google-søgning:

Kosmetické recenze

Ne, že by mě nějak tankovalo povídání o kosmetice. Ale když to není jediné téma blogu, jsem všema deseti pro. Bude to kosmetika a vůně, které jsou cenově dostupné všem. Takže žádné parfémy za 5 tisíc. Dále především dekorativní kosmetika, ale i to ostatní. Budete mít i možnost nahlédnout do mého kosmetického kufříku a článek, kde se dozvíte, co vše momentálně používám a bez čeho bych nepřežila. O oblečení se bavit nebudeme.

Skin balancing Mineral Pearls (just $8!) #elfcosmetics #playbeautifully #strobing:

Můj playlist pro měsíc ....

Ano, podělím se s vámi o hudbu, kterou v aktuálním měsíci poslouchám a prozradím, že to nebudou pouze nové pecky, které slyšíte z rádií, ale těšit se můžete i na klasickou hudbu. Prostě podle nálady. 

white jazz singing: Amy Winehouse:

Nová rubrika BiZZar

Tohle bude na blogu opravdu novinka. Už podle názvu vás možná napadne, čeho se rubrika bude týkat. V jednom z předchozích článků, kde jsem psala zajímavosti, které o mně nevíte, jsem se zmínila o problematice sériových vrahů spojených s kanibalismem. Už teď mám téměř hotové výpisky třech takových, o kterých pro vás zjistím co nejvíce informací, co najdu a z různých zdrojů a postupně vám je představím.

༻❁༺ ❤️ ༻❁༺Serial Killers Just Fascinate Me. I'm Not Even Interested In The Killings Themselves, But Rather The Killers As People. What Went Through Their Mind, Why They Did It, And What They Had To Say Afterwards. It's ALL Just Fascinating!! ༻❁༺ ❤️ ༻❁༺:

a dál všechno, na co jsem zapomněla. :D

Na co se nejvíc těšíte? :)

Komentáře

  1. Možno som už stará, nevedela som kto je Dominika Myslivcová, musela som si ju vygúgliť, nakoniec som zistila, že som ju videla vo filme :D

    SimpleHappyMum

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to lákavo, tieto témy na blogoch moc vidieť nie sú. Teším sa hlavne na tých schizofrenikov a celkovo psychologické články. Sama plánujem trochu môj boj s depresiami a úzkosťou, len stále hľadám tie správne slová, ktoré vypustiť do sveta.. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky