Co mě štve, co o mně nevíte a tak..(2/2)

Tak, krásnou neděli vám přeji a přináším vám druhou část :)


  • Matku jsem nikdy v životě neoslovila "mami", je to pro mě natolik obtížné vzhledem k okolnostem, že mi to nejde přes pusu.
  • Štvou mě lidi, co se cpou 30x víc než já a nepřiberou ani deko
  • Serou mě fitness fotky všude, kam se podívám. Jak kdyby dneska ten, kdo "nesype" a nechodí do fitka byl méněcenný. Je to snad každýho věc, jak vypadá a co dělá, když se vás to netýká, ne?!
  • Nebudete tomu věřit, ale když jsem ve svých 10letech poprvé mohla na vlastní kůži zjistit, co je počítač, tak jsem se učila HTML kódy, které jsem sbírala na serveru Alík.cz :D a pak si graficky upravovala profil a vůbec jsem nevěděla, že jde kopírovat text třeba
  • mám takovou vychytávku, jakoukoli novou věc, nebo věc, co roky fungovala chytím do ruky já, okamžitě se pokazí..bez příčiny 
  • věřím v karmu, protože se poslední měsíce přesvědčuju, že jednomu blízkému člověku se to už vrací
flowers, paris, and breakfast image



  • Jsem samaritánka, která i autem sraženou veverku důstojně pohřbila za babiččiným barákempod jehličí a než naposled vydechla, dala jí jméno
  • Nikdy jsem nepoznala otce
  • Žiju v chudobě (to neznamená, že se chci litovat), tudíž nehodlám být jen další beauty blogerkou, co píše o hadrech a kosmetice. Kosmetika a móda je obojí fajn, ale můj život se točí kolem důležitějších věcí a proto je můj blog jiný v tom, že lidem dokáže něco dát, něco nového se dozvědět a pochopit věci, se kterými se nesetkává každý den. Nic proti beauty blogerkám :)
  • K doktorovi jdu až ve chvíli, kdy umírám, jinak všemu nechávám volný průběh a tak nějak čekám, až to přejde samo.
  • Někdy si připadám jak pokusný králík. Vyzkoušela jsem desítky druhů léků, že má doktorka, která mě má v péči devátým rokem řekla, že toto vidí poprvé. Já totiž musím mít pokaždé něco extra, co ještě nikdo neviděl...zvykám si :D :)
  • Miluju cestování, je to ta nejlepší terapie na světě
  • Nikdy jsem nechápala spolužáky, co nevěděli, co chtějí dělat a na jakou další školu jít. Taky ty, co nechali rodiče, aby mu školu vybrali a plnili si jejich prostřednictvím své nenaplněné touhy.
snow, travel, and bed image
Weheartit.com
  • Nemám řidičák, ale jednou jsem parkovala
  • Mám moc ráda knížky, bohužel jen teoreticky
  • Zrovna se dívám na tenis, což je jeden z mála sportů, co mě baví. Ovšem jen v televizi.
  • Když jsem byla malá, musela jsem na ušní, protože prý strašně řvu, tak jestli neslyším nějak špatně. Seděla jsem tak nevinně v čekárně a z ordinace jsem slyšela "jo, ta má hlas, že by mohla navádět lodě na Temži" :D Hotovej Dr. House
  • jsem kuřák a  nejradši mám borůvkové Camelky..ale nenuťte mě přestat, je to moje kolikrát jediná radost <3
  • Když postrádám numerickou klávesnici, jsem v koncích. Jako zrovna teď.
  • Zbožňuji psychologická dramata
  • Lidé mi říkají, že dělám úžasné fotky. Radši jsem jim už neřekla, že to je foceno mým HTCčkem s chabým 5Mpx fotoaparátek
  • V životě jsem se učila anglicky, německy, italsky, rusky a francouzsky
  • Dělá mi neskutečnou radost, když někdo napíše milý komentář. Nemyslete si, já je čtu. A když přibude jen jediný pravidelný čtenář na GFC, skáču pomalu 2 metry do stropu
  • Taky vám vždy vadila ta, jak já tomu říkám, přiblblá puberťácká mluva typu "AchUy mIláŠku, bUdeSh už z5?"
  • Byla jsem na natáčení Ordinace v růžové zahradě, ještě když tam hrála sestřička Vendulka
  • Při čem jsem se nejvíc zapotila? Laser games!
  • Docela dobře bowlinguju, jeden z mála sportů, co mi jde. Strike je pro mě jednouše Sprite :D
Bowling...When I was in junior high school, I played on a team...not very good at this sport, but really liked it.  I am MUCH better at the Wii version!! :):

  • nemám ráda, když mě někdo do něčeho nutí
  • mám období, kdy jsem tak důsledně pořádná, že skládám tužky a oblečení podle barev, ale pak mám zase chvíle, kdy hledám sešity a tužky poházené u skříně..prostě taková nevyzpytatelná holka
  • hodně mých rande skončilo proto, že kluk nevěděl, co si o mně má myslet 
  • nikdy jsem neměla umělé řasy ani vlasy, jsem 100procentně přírodní
  • odmala jsem vyráběla neustále nějaké deníčky, které jsem si různě polepovala
  • u nás na Hané se říká "Moravák se musel narodit, zato Pražák je vychcané"
  • umím skvěle parodovat a měnit hlas, např. Zemana
  • nerozlišuju boty na zimní a letní, mám prostě jedny a ty nosím

Tak, myslím, že už by stačilo, než mě napadne plno jiných blbostí :) Co vy? Našli jste se v některém bodě?

Komentáře

  1. Cítím se s tebou naprosto spřízněná a zároveň naprosto odlišná. Každopádně tvůj styl psaní mě oslovil natolik, že si najdu čas přečíst všechny tvé články. Myslím, že mi tvůj blog může spoustu dát a zároveň mi ukázat cestu. Díky.

    Sweet Life with Lena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky