Poštovnézdarma.cz aneb levně a kvalitně bez poštovného

Krásný podvečer všem čtenářům, co se o víkendu rozhodli i při slunečném počasí pro přečtení článku z mého blogu :)!

Je to už delší dobu, co jsem si objednala přes stránku Postovnezdarma.cz kočičí peněženku na drobné mince.


Fotku výše můžete sami ohodnotit. Za sebe můžu říct, že s komunikací s tímto webem jsem velmi spokojená. A celkově, o tom, že poštovné ani podobné poplatky neplatíte nemluvě, jsem spokojená.
Možná ještě nevíte, že od srpna loňského roku jsem novou kočičí mámou pro nový přírůstek Blešku. A říkala jsem si, že potřebuju nějakou malou a skladnou peněženku, která bude zároveň něčím nápaditá a originální. No, jak se říká, povedlo se mi zabít dvě mouchy jednou ranou. Mou volbou se stala peněženka s kočičí tváří, kde jsem si mohla vybrat hned z několika variant, celkem čtyřech. Pochopitelně jsem se ujala té, co se mé kočce nejvíc podobá. Stála 155Kč a vzhledem k tomu, že neplatíte poštovné, jak už jste si dle názvu webu museli všimnout, je to velmi přijatelná cena pro každého, kdo chce udělat radost sobě, kamarádovi či nějakému milovníkovi koček.
Výsledek mě příjemně překvapil. Jediné maličké mínus bylo, že dodání peněženky trvalo nějakých 40dní, ale nutno podotknout, že na dobu dodání vás web upozorní hned v průběhu vyplňování vaší objednávky.



Co se týče materiálu a celkového vzhledu, překvapil mě vnitřek peněženky, který je vesele osázen květinami a pečlivě přišitý k zipu a oběma stranám peněženky. Je vyrobena z bavlny, její zadní strana je velmi heboučká, prostě jako kdybyste zrovna hladili svého domácího mazlíčka. Zato přední strana je z velmi odolného materiálu, který je odolný vůči běžnému používání s krásným a pestře barevným motivem kočičí hlavy. Na pravé straně je maličká cedulka a nesmím zapomenout na ouška, která jsou velmi veselá a ručím vám za to, že až si půjdete nakoupit pár věcí, co vám doma chybí, u pokladny nezůstane bez povšimnutí. Peněženku využívám k drobným nákupům, abych s sebou nemusela tahat všemožné klubové karty a kdesi cosi, jak říká moje teta :D. Ouška se nijak nekrčí a zip je perfektní, lehce se zapíná a materiál drží všechen pohromadě tak, jak má.
Zásilka mi přišla sice neohlášeně do schránky jako obyčejné psaní v černém pytlíku s nálepkou, ale dorazila naprosto v pořádku a zabalená v průhledném igelitu. Když shrnu zkušenost s tímto nákupem, předčilo to mé očekávání ve všech směrech. A brzy zkusím nějakou z dalších vychytávek, které na tomto internetovém obchodě najdu, jelikož je jich tam opravdu hodně a každý si vybere.

A co vy? Máte zkušenost s tímto internetovým obchodem a co jste si od nich objednali? Budu ráda za vaše ohlasy. A co říkáte na mou peněženku? :)

Komentáře

  1. Doporučuju tyhle věci objednávat přímo přes e-bay a ne zprostředkovatele, jako je třeba tenhle e-shop. Věř tomu, že ušetříš ještě mnohem víc. Na druhou stranu chápu, když někdo nemá paypal a nechce se mu s tim zařizovat, tak je to asi i tak výhodné.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní11/2/16 17:23

    Ještě lepší ji koupit přes aliexpres, tam je tak za 1 dolar, max za dva. Taky bez poštovného.:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky