Moje TOP aplikace pro měsíc březen

Rise Up Recover

Aplikace v angličtině, která se stala skvělým pomocníkem v boji s poruchami příjmu potravy. Vzhledem k tomu, že angličtinu na tomto levelu, jaký je v aplikaci, zvládne snad každý, můžu ji všem pacientkám vřele doporučit. Abych vám, holky, trochu nastínila, co vše můžete od aplikace čekat, je to například zaznamenávání  všech denních jídel, které jste právě snědli s možností např. přeskočit svačinu a zároveň i vynechání zaznamenat. Každá holka, co s tímto bojuje jistě zná případné výčitky, které nás provází po snězení např. teplého hlavního jídla s přílohou. S tím by vám mohly pomoct svépomocné motivační citáty, které v aplikaci doprovází každý denní záznam. Za týden na zkoušku můžu z osobní zkušenosti tvrdit, že citáty jsou opravdu smysluplné, týkající se tématu a moc hezké. Jako skvělý bonus poslouží především milovníkům hudby playlist v aplikaci Spotify, který naleznete v menu této aplikace. Nejen hitovky jako např. Warrior od Demi Lovato nebo Beautiful od Christiny Aguilery. Je tam toho mnohem víc a věřte náročné posluchačce moderní hudby :). Další skvělou věcí je, že si můžete uzpůsobit denní záznamy dle vašeho očekávání. Můžete zvolit, zda jste po jídle např. zvracely, užily projímadla, přejedly jste se či jste jídlo požvýkaly a vyplivly. Já jsem si přidala do záznamů třeba své denní dávkování psychofarmak. Vzhledem k tomu, že jsem učinila radikální rozhodnutí po 8 letech s psychiatrickými léky přestat, takže své postupné pokroky při vysazování si pečlivě zaznamenávám, abych měla poté nějakou zpětnou vazbu. Aplikaci stáhnete zdarma v Obchodu Google a vedení aplikace je též zcela zdarma! Už jste vyzkoušely?



Yummly

Žeru tuhle aplikaci (doslova!). Nezáleží na tom, jaké máte stravovací preference. Jednoduše si v nastavení zvolíte, zda chcete filtrovat jen veganské, vegetariánské, raw apod. recepty přesně dle toho, co rádi papáte. ;)  Appka je v anglickém jazyce, rovněž jako i recepty a instrukce k jednotlivým receptům. Jediné maličké mínus je za většinou uvedenou hodnotu teploty ve Fahrenheit, ale jednoduše si to dle převodníku převedete na stupně Celsia, abyste mohli nastavit svou troubu na požadovanou teplotu. Kdo se v angličtině trochu vyzná, většina instrukcí mu nebude dělat nějaký větší problém. Jedním z velkým kladů je skvělá přehlednost a velmi obsažná receptová databáze. Můžete si zvolit u receptu, že chcete zobrazit ingredience jen na vámi stanovené množství porcí, receptové instrukce uvidíte sice přímo ze zdroje, ale můžete po stránce posouvat jak chcete a stále zůstáváte v aplikaci, takže se vám to nebude plést dohromady. Oblíbené recepty si můžete uložit do svých "Yumm" či si můžete vytvořit přímo nákupní seznam a do něj přiřadit položky, které potřebujete na vytvoření pokrmu dokoupit. 



The Voice - On Stage

Jako zcela narovinu- lituju, že jsem o této aplikaci nevěděla dřív. Hodně z nás si rádo ve volném čase zazpívá a já se mezi ně řadím taky. Super je, že můžete využít zkušební verzi PRO na týden zdarma (jen nezapomeňte po týdnu automatickou transakci zrušit, pokud už nebudete mít o placené členství zájem). Aplikace poslouží i těm, co nejsou nadaní výraznějším hudebním sluchem a mají problém nezpívat falešně. Při nahrávání coveru k vaší oblíbené písničce vás automaticky budou navigovat pomocné linky, které určují požadovanou výšku a délku tónu. Samozřejmě nechybí ani text, který běží na obrazovce souběžně s nimi. Teď ten nejlepší bonus. Podle toho, jak dobře budete zpívat, vás systém vyhodnotí pomocí čtyř porotcovských židlí a záleží jen na tom, kolik z porotců se k vám "otočí" a označí se zelenou barvou. Když jsem mluvila o té placené verzi PRO, tak ta znamenala oproti standardnímu členství výběr všech písniček nahraných v aplikaci i s těmi, které nesou značku VIP (pro členy VIP PRO). Standardní verze vám nabídne množství písniček za různé kredity a ty kredity získáte za to, jak dobře cover zazpíváte. Dejme tomu příklad, když si založíte virtuální účet, dostanete do začátku kredity na 1 až 2 písně, které uznáte za vhodné. Za odezpívání coveru až do konce získáte bonusový počet kreditů. Za počet porotců "Chci tě" dostanete také nějaký bonus. Až nazpíváte tolik, kolik je potřeba pro směnění další písně za kredity, pokračujete jednoduše dál. Díky Bohu za to, že mi to takový problém nedělalo a u Amy Winehouse a Etty James např., jsem měla všechny čtyři židle. :) Super jako trénink, pokud váháte o tom, zda máte na to, abyste se prosadili v nějaké komerční pěvecké soutěži. Aplikace je samozřejmě v angličtině a zdarma ke stažení v Obchodu Google.


Memrise

Appka pro samostudium cizích jazyků jako např. angličtina, němčina, francoužština, italština, španělština a mnoho dalších. Já jsem se rozhodla oprášit si němčinu, abych nezakrněla. Teď je to už několik měsíců, co denně trénuju nová slovíčka, fráze a tak. Velkým pozitivem jsou doprovodné obrázky, které slouží v lekcích jako pomůcky pro lepší zapamatování probírané látky. Rovněž i když si nezakoupíte verzi PRO, dostanete často možnost zkusit si i poslechy, kde budete zaznamenávat jen to, co slyšíte. Nevýhodu to jednu má a to je ta, že např. když jste němčinu studovali několik let jako já, musíte začít od začátku od úrovně A1. U angličtiny je to zase trochu jinak, ale to jsem moc nestudovala, jelikož to tolik nepotřebuji, protože jí hovořím každý den. Ze zkušenosti se mi osvědčilo nastavit si denní lhůtu, jak dlouho budete denně jazyku věnovat. Já si zvolila tu nejdelší, což je tuším hodina a několik desítek minut denně a to u francoužštiny a němčiny. A nebyla bych to já, abych zase nedělala několik věcí zaráz, takže si oprašuju ze školy i italštinu od minulého týdne. Zkoušela jsem např. i Duolingo a ta aplikace není špatná, lepší je třeba v tom, že vás zkouší i z toho, jak umíte větu v cizím jazyce vyslovit. To třeba Memrise neumí. Ale celkově mi vyhovuje mnohem víc. Nevýhoda tu je už jen velká paměť aplikace, takže doporučuji pořídit si paměťovku s vyšší kapacitou. Učíte se jazyk jen tak doma pro radost a jak vám to jde??




CM (CleanMaster) Lite

Říkám tomu superčistička a věřte mi, že je to lepší než kdejaký Vanish :D. Proč verze Lite? Protože můj mobil toho víc neunese a tak jsem potřebovala něco, co s menší pamětí prokáže stejně užitku jako plná verze. Jsem spokojená a za mě TOP.




Komentáře

  1. Žádnou s těchto aplikací neznám :) ale ta druhá vypadá hodně zajímavě :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  2. Čističku používám stejnou. :D Poradil mi ji brácha a je nejlepší. Mám brách, který je zažraný do počítačů a mobiluů. Když přijdu k němu do pokoje, má tam tři rozebrané počítačové bedny a ruce selé dosekané od větráků v počítači. :D A tak mi vždycky všechno poradí a opraví a vyřeší.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky