Nový kamarád Tangle Teezer

Tak už i já, i když dost opožděně, jsem se rozhodla dát vale mému starému kartáči z drogerie za nějakých 30Kč (jo, vážně, bylo to totiž už asi před 9lety!), který mi akorát ničil vlasy, nabíjel je elektrickým proudem tak, že mi elektrizovaly a vypadala jsem jak dikobraz a to nemluvím o tom, kolik zlámaných vlasů jsem pokaždé vyčesala.
Po letech, co je Tangle Teezer na českém trhu, jsem se až nyní rozhodla dát mu šanci a otestovat na vlastní kůži, jestli je to opravdu takový zázrak, jak jsem četla na internetu.
Koupila jsem jej přes internet za necelé tři stovky a vybrala jsem si ten, který byl v tu dobu za nejnižší cenu. Je to neonově oranžový s kombinací jiskřivě žlutých štětinek z plastové hmoty.


KLADY:

  • velmi lehký a skladný
  • materiál přizpůsobivý vodě
  • moc hezké originální balení
  • rozčeše i ty nejzacuchanější vlasy
  • vlasy po jeho použití neelektrizují
  • ani se nelámou
  • vyrobený ve spolupráci se známým profesionálním kadeřníkem
  • hojně používaný v těch nejlepších kosmetických salonech
  • mnoho barevných variant
  • různé typy (na kudrnaté vlasy, na mokré vlasy, do kabelky apod.)
  • vybere si opravdu každý
  • snadno se čistí
  • dobrá cena v porovnání s kvalitou výrobku
  • multifunkční použití, můžete použít na mokré i suché vlasy
  • vlasy jsou přirozeně uhlazenější, hebčí a sjednocené
  • vlasy na pohled lesklejší a zdravější
  • dobře se drží a padne do každé ruky
  • snadné čištění, stačí pouze opláchnout vodou
ZÁPORY:
  • v kamenném obchodě za výrazně vyšší cenu

Komentáře

  1. souhlasím taky ho mám a nemužu vynachválit :)
    a tvuj článek se moc hezky čte!

    určitě mrkni na muj blog o modelingu :-)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Tangle Teezer, také ho mám doma a nemůžu ho vynachválit. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám a jsem s ním moc spokojená :)


    Maybelline Baby Skin

    OdpovědětVymazat
  4. Tangle Teezer miluju, už se ničím jiným nečešu :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho mam a jsem spokojena.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. používám ho i na prodloužené vlasy a pecka :)
    It's my LIFE! blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já tomu ještě nějak nepřišla na chuť, přijde mi že mi nemůže učesat vlasy pořádně, jako klasický kartáč. Ale ta barva je přenádherná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento jsem dostala před dvěma lety od kamarádky, jsem s ním spokojená, jelikož není těžký a člověk ani neví, že ho má v tašce :).. Klasický hřeben mám doma také, musím uznat že ve srovnání váhově je znát, ale češu se oběma :D

    SAGI Style

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky