Silikonové tkaničky z Poštovnézdarma.cz

Taky patříte mezi lenochy, kterým se nechtějí neustále šněrovat tkaničky u bot? - Tak to jste tu správně. Donedávna jsem nevěděla, že vůbec nějaké silikonové tkaničky existují.
Naštěstí jsem narazila na tento parádní vynález. Na stránce Poštovnézdarma.cz jsem si objednala silikonové tkaničky do bot. Jako milovnice v růžové jsem samozřejmě nemohla zvolit jinak, než růžovou variantu.


silikonových tkaniček pro lenochy budu tentokrát bohužel spíše kritizovat. No ale než se k tomu dostanu, zkusím najít i pár pozitiv.
Ještě zmíním, že na balíček jsem čekala měsíc, ale vzhledem k tomu, že se na stránkách neřadila ke skladovkám, které jsou k dostání již do 3 dnů, tak jsem s takovouto dodací lhůtou počítala. Možnost výběru jsem měla ještě z dalších barevných variant, jako je bílá, černá, červená, fialová,  žlutá, modrá, zelená, šedá, oranžová, světle modrá, takže svou barvu si vybere opravdu každý. Cena je 95Kč. Teď si to shrneme ve stručnosti..

KLADY:

  • pěkná nápaditá barva
  • snadná aplikace místo šňůrek
  • odolný materiál
  • natahovací v ideální míře
  • z bot jen tak neupadnou díky šikovným uzávěrům

ZÁPORY:

  • v balení je tkaniček pouze 6 a tak jsem musela dát na každou botu 3, čili mi v botě noha zas tak dobře nedrží, jak bych očekávala, kdybych na nich neměla zároveň suchý zip, tak se mi bota neustále vyzouvá
  • jedna tkanička přišla poničená, resp. chyběl bílý uzávěr, takže jsem musela zaimprovizovat a jednu tkaničku zasukovat, takže uvidíme, jak dlouho na té botě vydrží
  • balíček přišel bez jakékoli brožury či návodu k použití, ale nakonec jsem na to přišla, jak s tím zacházet
Nicméně navzdory tomu všemu jsem nezanevřela a zase si ze stránky něco objednám, protože je super, že to poštovné neplatím. Píšete někdy, že je to v podstatě stejné jako Aliexpress, ale já těmto zahraničním galeriím moc nevěřím, mám s tím špatnou zkušenost, ale tenhle e-shop mám vyzkoušený, tak u něj i zůstanu. 

Komentáře

  1. Vyzerajú naozaj zaujímavo a sú v krásnej farbe. Tiež som rozmýšľala nad ich kúpou. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem se na ně akorát dívala. Škoda, že je jich v balení jen 6.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky