Za málo peněz hodně parády

Přesně za 115 kaček. No nekup to :)
Samozřejmě těm, co čtou blog pravidelně, nemusím asi zmiňovat, že pro tuto stránku (PoštovnéZdarma.cz) každý měsíc recenzuji nějaký produkt. Tento mě po povedené peněžence s motivem kočičí hlavy a silikonových tkaničkách potěšil úplně nejvíc. A to nejen po estetické stránce, ale i po praktické.
Přiznám se, že tohle jsou moje třetí hodinky za celý život, ovšem legrační na tom je, že pokaždé, když nějaké funkční hodinky mám a potřebuju v jeden moment vědět, kolik je zrovna hodin, ze zvyku se podívám dřív na mobil než na levou ruku, kde hodinky nosím :D.
Než na to zapomenu, tady máte fotku, abyste se mohli podívat.


Na té fotce uprostřed jsem to trochu přehnala s jasem, než jsem to dala do koláže, takže to berte s rezervou.
Hodinky se na stránce pro běžné zájemce prodávají za 115Kč, jak už jsem na začátku řekla. Na výběr je z mnoha barevných variant. Bílá, černá, kávová, červená, bílá a zelená. Já si zvolila bílou, protože bílá je prostě taková dobrá, čistá a hodí se ke všemu. A je to snad první bílá věc, u které si dávám předsevzetí, že ji nezašpiním, jak to mám třeba s botami. Uprostřed si můžete všimnout malého popisku Geneva. Ciferník je skvěle vymyšlený. Dominují mu zlaté detaily, které mají značit čísla, ale přesto se v něm s přehledem vyznáte. Obsahuje taky miniciferníček ve středu spodní strany ciferníku. Řemínek je tvořen dle mého pohledu z imitace kůže, je trochu méně poddajný, ale prý se to časem poddá a bude flexibilnější. Celkem si můžete přizpůsobit velikost na 6 dírek. Mně, jako holce, co má tenčí zápěstí to vyhovuje a mám tam 5 dírek rezervu, ale pro někoho, kdo má silnější zápěstí, jako např. starší dámy, které zároveň i hůře vidí, je rozpětí řemínku bohužel malé (vyzkoušeno na mojí babičce, které se hodinky tak zalíbily, že si je chtěla hned koupit, ale bohužel po vyzkoušení byla zklamaná). Nicméně mám prý v recenzi zmínit, že ciferník je skvělý pro starší dámy se zhoršeným zrakem, aby na to nemusely civět mikroskopem, když potřebují zjistit, jestli přijdou včas k zubaři. :) 
Jelikož k produktům k recenzi nikdy nepřijde žádný příbalový letáček, musela jsem během pěti minut vykoumat, proč se ručičky nepohybují a hodinky jsou zastavené. No, ale protože já jsem holka šikovná, přišla jsem na to, že se musí úplně zamáčknout to kolečko na straně, prostřednictvím kterého se nastavuje čas. Takže zklamání ze mě po pěti minutách opadlo. No, jak už říká titulek, za málo peněz hodně parády. Takže jistě, kdo sháníte hodinky za víc než přijatelnou cenu, tyhle vám mohu doporučit. Dodací lhůta je sice delší, u mě tomu bylo cca měsíc, ale produkt mě nadchnul. Rozhodně více, než minulé silikonové tkaničky pro lenochy. 
Poznámky typu, že je to AliExpress v české verzi, si můžete nechat od cesty. Kdo není idiot, tomu to nejspíš dojde samo. :)


Mějte se a smějte se a příští článek bude až někdy v půlce dubna, ted nemám bohužel to nejlepší období, možná později vysvětlím. Takže na vaše komentáře se vrhnu v tom období, tak se na mě nezlobte. Moc vás miluju, krásný zbytek dne a užívejte sluníčka

Komentáře

  1. Sú pekné, ale radšej investujem do niečoho drahšieho (:


    Daniela blog

    OdpovědětVymazat
  2. No, poštovnézdarma jsou potvory, které to objednají na ebay a pak to tady prodávají za dvojnásobek, což mi přijde zbytečné to kupovat u nich, když to samé je na ebay (i když to asi nechceš slyšet, tak se omlouvám). :) Ale lidi, co neumí na ebay nebo nemají možnost is přes někoho objednat tam teda nakupujou no. Bylo mi docela líto mamky, když přišla, že se jí tam líbí strašně moc náramek za 100 korun a že teda si jeden koupí, i když se jí líbí více druhů. Tak jsem jí objednala snad za 80 korun na ebay 2 takové náramky a jakou měla radost. Je to pěkné, že se snaží, ale je to docela sprostý přeprodej. Každý obchodník nšěkde věci koupí a pak si tam dá přirážku a prodává, jasně, ale tyhle přirážky mi přijdou až moc.

    Věř nebo ne, mám ty samé hodinky!!! Fakt přesně, jen stříbrné a za 60 korun z ebay. :) A není to teda žádná kvalita, já protože mám ráda různorodost si takhle objednávám třeba jednou za půl roku nové a jiné a měním to, protože ono ten pásek se po chvíli začne trhat. :) Nemám problém si koupit kvalitní dražší hodinky, ale jsem fakt člověk, kterého věc po pár měsících omrzí, takže takhle ty designy střídám. :)

    Promiň za trochu pichlavý komentář, ale je to jen můj upřímný názor, tak snad se na mě nebudeš zlobit. :) A docela mě překvapuje, že ti diktujou, co máš v recenzi napsat.

    Měj se hezky. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná recenzia a páčia sa mi aj hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají pěkně. Líbí se mi, že jsou víceméně bílé a lehké.
    Pěkná recenze :)
    S láskou Mí.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásné :) mám taky podobné hodinky

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi pekne suu 😊

    Mam novy blog,tvoja návšteva by ma velmi potešila 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Vaau, sú nádherné a za tú cenu sa naozaj oplatia!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. Hodinky vypadají moc krásně. O podobných jsem taky přemýšlela, ale zatím do nich nechci investovat, kdyby se mi nelíbili. Tohle mi přijde jako dobré řešení. :)
    Irresistible Steffani.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky