Lahodné tartaletky s kokosovým krémem

Pokud vám dochází inspirace na nějaký netradiční dezert nebo prostě jen máte chuť na sladké, určitě vyzkoušejte. Já se musím přiznat, že tento nápad vznikl naprosto spontánně, když jsem experimentovala s muffiny, ale nedopekly se a přišla mi škoda tolik toho vyhodit. Nicméně abyste nemuseli postupovat jako já (kdo by taky jen tak dobrovolně zkazil muffiny,že?..), mám vyzkoušené těsto podobné a nemusíte ani zapínat troubu.  Vzhledem k tomu, že jsem tento svůj recept úplně prvně vkládala na jiný web s recepty, změnil se mi typ písma, tak to jen pro objasnění :)


POTŘEBUJEME:

  • 1 plechovka kokosové mléko
  • 2 sáčky ztužovač
  • na ozdobu mražené višně
  • cca 200g shortbread sušenky
  •  datlový či jiný přírodní sirup


Do mixéru či kuchyňského robotu vložíme sušenky typu "shortbread" (koupila jsem v Lidlu Favorino vanilkové) a přidáme datlový sirup. Mixujeme, dokud nám nevznikne tvarovatelná lepivá hmota (přidáváme sirup dle konzistence), která nám poslouží jako základ na tyto tartaletky.
Nachystáme si formičky na tartaletky, popř. nějaké tomu podobné a hmotu, kterou jsme vyjmuli z mixéru za pomoci polévkové lžíce tvarujeme tak, abychom měli ve středu mírnou prohlubeň a těsto dosahovalo až k okrajům. 
Poté naplněné formičky vložíme na 2 hodiny do lednice, aby nám hmota ztuhla.
Mezitím si otevřeme plechovku s kokosovým mlékem, která musí být předem vychlazená (kokosové mléko mění svou konzistenci dle teploty, v jaké je skladováno). Vybereme tu nejtužší část z plechovky a přendáme do nádoby, ve které si našleháme lahodnou a hutnou kokosovou šlehačku. Berte na vědomí, že při šlehání kokosové šlehačky to chce trpělivost výrazně větší než při šlehání té klasické z kravského mléka. Proto přidejte postupně oba dva sáčky Smetafixu a šlehejte, dokud nebude mít šlehačka požadovanou konzistenci. Poté nanášíme šlehačku (spíše krém) na základní košíčky a nebojíme se trošku aranžovat. Nakonec dáme celé tartaletky chladit do lednice na cca 3 hodiny a při servírování přidáme 2 mražené či horké višně (višeň je výborná volba vzhledem ke své kyselé chuti, tudíž se sladkým zbytkem se skvěle doplňují).




Komentáře

  1. Občas si říkám, že když se něco nepovede, tak to mělo nějaký vyšší význam a prostě se to mělo stát... Tyhle ňamky jsou toho skvělým důkazem! Vypadá to moc hezky! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  2. mňaam ♥ hneď by som to zjedla

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda moc nemám ráda kokos, ale musí, říct, že to vypadá báječně! A navíc zdravě, což je super!

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky