Už jste zkoušeli neoprenový pás?

Je tu další recenze. Dneska tu těch článků bude na můj vkus nějak mnoho, haha.
Z nákupní galerie Poštovnézdarma.cz jsem si objednala tento (údajně) zeštíhlující neoprenový pás.
To víte, za svůj život jsem už takových podobných věcí vyzkoušela nespočet. Například vibračního motýlka, který elektricky stimulovat svaly na břiše. Ale to rozhodně nefungovalo. Nicméně, od tohoto produktu jsem nečekala zrovna zázraky. Ale vzhledem k tomu, že často trpím nafouklým břichem, tak jsem si řekla, že když před schůzkou odpotím z břicha trochu vody, ničemu to neuškodí. I teď ho mám na sobě.




Na portálu je možnost objednat různou velikost pásu, ovšem největší možný rozměr k objednání je 90cm v pase. Což je docela minus. Pás je z mírně pružného materiálu černé barvy na vnější straně a zelenožluté na straně vnitřní.
Shledávám na tomto produktu zásadní problém a to je to, že pás si na sebe musíte natáhnout přes nohy a nejde nikde rozepnout. A při tom soukání se do pásu jsem si vzpomněla na Bridget Jonesovou, jak si natahovala obří stahovací bombarďáky, které si oblíbily babičky po celém světě. :D
Má zkušenost s pásem je, že břicho se opravdu více potí, ale ne zas tak moc. Nejideálnější je, když se u toho budete hýbat. Třeba si na sebe pás natáhnout při hodině zumby, spinningu nebo běhu v terénu. Je to jen na vás, jak často jej budete nosit. Nicméně přišel v pořádku bez delších průtahů, zdá se kvalitní, takže za mě taková poloviční spokojenost. Nevěřím na zázraky, takže uvidíme. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky