Elode Bliss EDP

Dlouho se tu neobjevila žádná beauty recenze.
No, tak to schválně prubnu a podělím se s vámi o svou malou radost, kterou jsem si dnes odnesla z drogerie. Nutno dodat, že to byl spontánní popud. Normálně nechodím kolem vitrín s parfémy a už vůbec je nijak netestuju. Ale tento mě za tu cenu uchvátil.


Jelikož moje Lolita Lempicka zůstala u mého ex, potřebuju něco provizorního, než ho dostanu zpátky. 
Tento parfém značky Elode France mě uchvátil jemně nasládlou ovocnou vůní.
Srdce parfému tvoří jahoda, jasmín, fialka, karamel a sorbet.
Základ vůně tvoří tóny červeného rybízu . Základ parfému zase pačuli, karamel, pižmo a červený rybíz a samotnou hlavu parfému tvoří mandarinka a lístky jahody.



Objem flakonku je 100ml a za přijatelnou cenu 99Kč jsem jej sehnala dnes v akci v drogerii Teta. Jistě vás zaujme i na pohled moc hezký krabička zabalená v celofánovém obalu. Výdrž vůně nemohu ještě teď posoudit. Mám ji a sobě asi 5 hodin a stále ji cítím. Za tu cenu asi nemůžu čekat zázrak v podobě dvakrát vypraného prádla, které stále bude vonět po parfému. Ale co shledávám vážně super je fakt, že v kabelce nijak těžký není, takže se můžu kdykoli přivonět, když mi to bude málo. :)

Máte zkušenost s touto vůní? 



Komentáře

Oblíbené příspěvky