Plyšová ovečka (recenze)

                                                                       

Před Vánocemi jsem se rozhodla zrecenzovat plyšový polštářek v motivu ovečky. Ovečku mimochodem můžete zakoupit zde, pokud se vám líbí. Momentálně je tento produkt vyprodaný, ale dle mých zkušeností se to může změnit časem, takže kdo si počká, ten se dočká, jak se říká. :)
Recenzi samozřejmě poskytuji už nějakou dobu pro stránku Poštovnézdarma.cz. Ovečka mi přišla snad hned na třetí den, jelikož jsem měla zrovna štěstí a byla přímo v Čr na skladě a tudíž mi přišla ještěpřed svátky a já se rozhodla, že ji zabalím sestřenčinému malému Honzíkovi jako dárek od Ježíška.
No, byl z ní naprosto unešen a stále se s ní prý mazlí.
Musím podotknout, že ovečka mi jako polštářek přišla malá, ale pro toho malého to stačí. Nicméně podotýkám, že je opravdu pečlivě vycpaná a načechraná, s nepoškozenou originální cedulkou. Vybrat si lze ze dvou variant. Já zvolila tu klasickou s bílým tělem a černou hlavičkou, nožkami a ocáskem.
Na obrázku na stránkách vypadá výrazně větší a vycpanější, proto přikládám foto ze všech stran, abyste mohli sami posoudit, co na ni říkáte. Účel ovečka splnila a jsem ráda, že jsem ji darovala jako dárek k Vánocům a viděla tu upřímnou dětskou radost než aby se mi na ní povalovala moje rozmazlená kočka, které se všechny nové objekty v bytě natolik zalíbí, že je okamžitě zalehne. :)







Komentáře

Oblíbené příspěvky