Černá maska Pilaten

Ahojte,

tentokrát přidávám článek do kategorie Beauty.
Měla jsem tu možnost vyzkoušet slupovací černou pleťovou masku Pilaten.
Měl to být pilot mezi maskami, ale bohužel já mám jinou zkušenost. Možná je to tím, že jsem objednávala 4 balíčky z Aliexpressu, ale jevily se jako originály, takže si myslím, že v tomto nebude zakopaný pes.


Před samotnou koupí jsem samozřejmě googlila, jaké s ní mají holky zkušenosti. Zadala jsem takovou tu zastaralou frázi "before and after". No, tak jsem si masku na zkoušku objednala a teď jsem fakt ráda, že jen na zkoušku. Maska mě upřímně rozbrečela. Samozřejmě ne, že bych z ní byla tak nešťastná (i když vlastně byla, ale to nebyl ten důvod :D), ale když jsem ji slupovala z obličeje, tak strašně mi to rozdráždilo pleť, že mi při tom slupování tekly z očí slzy. To bych ještě přežila, ale vzhledem k tomu, že nikde  nebyla ani stopa po nějakých vyčištěných pórech a následující dny se mi vytvořily pupínky, které jsem nikdy předtím neměla, protože používám na obličej pouze kokosový olej a tohle asi byl zásah do té mojí rutiny. No, je možné, že mi prostě nesedne to, co sedne většině. Ale asi nebudu sama, kdo z tohoto hitu z beauty dimenze není úplně nadšený. Jak to máte vy? Zkusili jste tuto masku? A jaké máte zkušenosti?

Komentáře

  1. Tiez som ju mala, vo vacsom baleni (avsak inu znacku) a ja som s nou bola celkom spokojna, samozrejme nejake extremne vycistenie sa nekonalo, avsak ja som rada aj z mala :).
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Jááj, to mě mrzí, že máš takovou zkušenost. Aspoň teď vím, čemu se vyvarovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z Ali, Ebay a podobných kozmetiku nekupujem, pretože je tam dosť veľa fejkových vecí a pleť máme len jednu.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. To bych se musela hodně odhodlávat, abych do toho šla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem tuhle masku zkusit, ale pořád si nemůžu dodat odvahu si jí koupit. Mám dost problémy s póry na nose, tak jsem myslela, že by mi mohla pomoci, ale jestli je to tak jak píšeš, tak se na to asi vykašlu. Jána obličej používám jen micelární vodu, tak se bojím těch případných pupínků jako u tebe. Díky za recenzi :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky